“Herlig dessertstopp”
Anmeldelse av Creperie Sweet Time

Creperie Sweet Time
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Arkasa
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

På vei fra Lefkos til Pigadia bestemte jeg og min kone oss for å legge inn et stopp i landsbyen Arkasa vest på Karpathos. Da var det deilig å møte en avslappet og blid servitør på dette dessertstedet midt i sentrum. Spiste en oppfriskende fruktsalat med is med kaffe amerikano til, vann fikk vi gratis. Anbefaler et stopp her.

Dato for besøk: august 2018

Anmeldt 17. september 2018

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2018

Reisende som så på Creperie Sweet Time, så også på

Har du vært i Creperie Sweet Time? Del dine erfaringer!