“Norges Beste kebab”

Legg det til.
Babol
Vurdert som nr. 17 av 25 Restauranter i Hønefoss
Anmeldt 11. september 2021

Har spist her mange ganger,bra renhold, meget hyggelige ansatte og mye og god veldig bra mat,spesielt kebab. anbefalles på det sterkeste. Norges beste kebab!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bibow82

Anmeldt 22. mai 2021

Forferdelig sted. Fikk kjeft fordi:

-Jeg hadde på meg munnbind og de ikke hørte tydelig nok hva jeg sa?

- Jeg så på mobilen mens jeg ventet på maten. Uten lyd, uten ørepropper.

- Jeg spurte ‘hva sa du’ to ganger

Utrolig frekk og uhyggelig måte å bli snakket på.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, EALK12
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Super god kebab og hyggelig betjening☺️☺️ Bestilte Kebab i Pita og den var super god! Mild saus er nok den eneste som ikke er sterk for de som ikke ønsker sterk mat.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, vicci2000
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Må være den beste løvstekburger tallerken jeg har spist siden 80-tallet! På 80-tallet fikk vi løvstekburger godt krydret, saftig til tross for svært tynt kjøtt, og med hjemmelaget dressing. Det fikk vi på Babol også! Har leter lenge etter 80-talls opplevelsen på løvstekburger... Så takk!
Vi fikk svært rask servering, til tross for kø.
Kjører vi til/ gjennom Hønefoss igjen, kommer vi definitivt innom!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 150ingere
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Ligger sentralt til i Hønefoss Norges beste keban kjempe hyggelige ansatte også absolutt vært å ta turen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kenneth B

Reisende som så på Babol, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Babol? Del dine erfaringer!