“Hyggelig sted ved elven”
Anmeldelse av Gledeshuset Hønefoss

Gledeshuset Hønefoss
Vurdert som nr. 4 av 24 Restauranter i Hønefoss
Beskrivelse: Gledeshuset restaurant, bar og scene med byens beste beliggenhet ved elva og fossen. Midt i hjertet av Hønefoss. Huser også Hønefossrevyen, Fosserock, Rockefroskene og O`Jul med din glede
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Lekkert nytt sted i Hønefoss, sentralt med flott utsikt fra terrassen. Sky bar, nattklubb og restaurant.

1  Takk, 691veronicas

Anmeldt 28. november 2018

Hadde gledet meg til julebordet på Gledeshuset. Ble sjokkert over den dårlige julematen. Stikkord: Ribbe uten ribbefett!

Takk, 1245Fredrik
Salgssjef, Salgssjef på Gledeshuset Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Hei Fredrik,

Takk for at du ga oss anmeldelse på din mat opplevelse hos oss.
Tilbakemelding fra våre gjester er viktig skal vi kunne ta tak og bli bedre.
Leit at ribben ikke ble som forventet. Vi skal helt klart ta dette videre internt slik at den serveres likt til hver gang, og med ribbefett :)

Håper du gir oss en ny sjanse og prøver resten av vår julebuffe.

Anmeldt 7. oktober 2018

Nyhet i Hønefoss verdt å se innom og ved lunsj tid .ble dagens rett fristende. Biffsmørbrød med overraskende godt tilbehør vel tilberedt og delikat. God dessert, kanskje litt søt for noen. Fin service og oppmersomme servitører. Hyggelig bekjentskap, Lett tilgjengelig fra parkering på den andre siden av elven.

Takk, Ingmund S
Gledeshuset H, Salgssjef på Gledeshuset Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei Ingmund,

Takk for at du tok deg tid til en anmeldelse av ditt besøk her hos oss :)
Hyggelig å høre at vi kan overraske med gode retter!
Service er viktig, og at dere opplevde oppmerksomme servitører er godt å høre.

Håper dere besøker oss snart igjen!

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Veldig fint sted. Drømme plass å gå på show. Bra nattklubb for oss voksne. Lokasjonen er strålende. Resturanten er flott med nydelig mat

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Sundby79
Gledeshuset H, Salgssjef på Gledeshuset Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hei,

Takk for 5 stjerner! :)
Er veldig moro for oss å høre at salen fungerer så bra, og at nattklubben treffer et voksent publikum. Akkurat det vi ønsker!
Skal bringe videre til restauranten at dere syns vi har nydelig mat.

Håper vi ser dere igjen senere.

Anmeldt 25. august 2018

Et hyggelig møte med en ny restaurant i Hønefoss. Restauranten er relativt liten, så bordbestilling er å anbefale. Relativt lite utvalig i menyen, men maten var utsøkt. Pent anrettet og svært smakfullt. Stort pluss for bruk av lokale produkter. Litt forstyrrende med bakgrunnsstøy (kombinasjon av lite rom med akustikk, tett bordsetting og mange gjester). Meget hyggelig betjening. Alt alt en svært positiv opplevelse på vår 5 års bryllupsdag.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Vegard B
Gledeshuset H, Salgssjef på Gledeshuset Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Hei Vegard,

Gratulerer med 5 års bryllupsdag! - Veldig hyggelig at dere ønsket å feirer den hos oss :)

Vi setter pris på at vårt valg av lokale produkter gir pluss i deres anmeldelse, i tillegg til at dere opplevde maten som pent anrettet og svært smakfull.
Når det gjelder bakgrunnstøy i restauranten er dette noe vi har tatt tak i, og vil fortsette å justere slik at alle får en god opplevelse under sitt besøk.
Takk for innspill vedrørende Fosserock-menyen, skal ta det videre internt.

Håper vi ser dere snart igjen!

Reisende som så på Gledeshuset Hønefoss, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Gledeshuset Hønefoss? Del dine erfaringer!