“Smakløs mat og dårlig service”
Anmeldelse av Gledeshuset Hønefoss

Gledeshuset Hønefoss
Vurdert som nr. 4 av 23 Restauranter i Hønefoss
Beskrivelse: Gledeshuset restaurant, bar og scene med byens beste beliggenhet ved elva og fossen. Midt i hjertet av Hønefoss. Huser også Hønefossrevyen, Fosserock, Rockefroskene og O`Jul med din glede
Anmeldt 19. juli 2020

Vi har spist flere ganger på Gledeshuset, og de har varierende meny. Ut fra dette kan jeg si at kjøttretter har lite smak (mangler krydder, marinering etc). Noe merkelige kombinasjoner av elementer i hovedretter som ikke kan kalles kreativt eller kulinarisk, kun overflødig. Potet og grønnsaker er godt. Forrett har de ikke.... Desserten kunne med fordel vært fullstendig enkel. Ved siste besøk valgte vi pannecotta til dessert, og vi ble servert frokostblanding med jordbær, søt ubestemmelig masse, edikkmarinette (?) epler og sparsomme skjeer pannecotta.

Servitørene har det sosialt og vi sitter ved bordet og venter på service. Kule lokaler, men slitsom akustikk.

1  Takk, Marsdama69

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Utdrikningslag med 16 karer som trengte en ordentlig biff før konsert! Gledeshuset leverte på alle måter! Nydelig mat, drikke og service!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, karld467
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

En relativt liten restaurant men med utsøkt mat og satsing på lokale og særegne produkter. I tillegg har de regelmessige arrangementer av alle slag. Konserter, stand up, revy m. m. Anbefales sterkt.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Vegard B
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Rask servering av drikke og mat. Delikat og deilig mat, som stod til forventningene. Lite mennesker på dagtid, så ikke noe problem med å få bord.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, ElinS241
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd. Stoppet helt tilfeldig på vei til Oslo for en sen lunsj / tidlig middag. Vi spiste henholdsvis vegetarrett og fiskerett, og var overrasket over kvaliteten på råvarer, det visuelle og smaksammensettingen. Veldig hyggelig bordvertinne (fra Spania), stor kunnskap om vin. Du ser hvordan kokken forbereder din rett - kjøkken er åpen og godt belyst. Prislappen var heller ikke avskrekende, i Oslo betaler man det dobbelte for en tilsvarende kvalitet. Kommer helt sikkert tilbake hvis jeg kjører forbi.

Dato for besøk: september 2019
Takk, b_dalius

Reisende som så på Gledeshuset Hønefoss, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Gledeshuset Hønefoss? Del dine erfaringer!