Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
eDreams
Travelocity
Anmeldt 28. januar 2021

Vi var 3 par som overnattet her 1 natt.Vi fikk et rom som var oppgradert med svært flott bad.Smekklås på dør som sikkert var fra 50-60 tallet.Dro ned helhets inntrykket. Servicen var god,både i resepsjonen og ellers i hotellet.Bra mat.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, kjelln2021
Anmeldt 30. juni 2020

Hotellet ser veldig flott ut utenfra, lett å finne med fine parkeringer( ingen gratis parkering, koster 100kr per natt). Kort vei ned til sentrum. Resepsjonen var fin og de ansatte var hyggelige.
Kom sent til hotellet, rakk akkurat middagen. Den ble servert som i fengsel, klask her er porsjonen din. Middagen var god. Det eneste alternativet for drikke var bare vann. Fikk ikke nok mat til å bli mett, men man får det man betaler for. På hotellet var det mange fine sittegrupper men det var ingenting å finne på. Når jeg kom opp til rommet, det første jeg la merke til var en diger sprekk under døra. Man kunne sikkert sett inn på rommet hvis man var villig til å legge seg ned på møkkete gulvet. Med et kraftig dytt fikk jeg opp den slitene døra.
Der fikk jeg et slag i ansiktet av glovarm luft. Det er ingen ventilasjon på hotellet. Det andre jeg la merke til var at TV bordet var ødelagt, men jeg brydde meg ikke noe spesielt om det. Jeg satt fra meg baggen og satt meg ned i stolen. Da falt jeg ned i bakken for stolen manglet et ben. Rommet var veldig skittent og nattbordet var så vaklete at jeg nesten ikke turte å sette opp laptopen min. Hele rommet var preg av dårlig renhold. Selve senga var ok, puta var helt forferdelig. Føltes ut som jeg sov på en ballong. Hele badet så ut som det var fra 1970. Servanten var så liten at jeg fikk kun fingertuppene under. Etter en natt med bare 2,5 time søvn kom frokosten, da hadde jeg allerede pakket for å sjekke ut, men jeg måtte få med meg frokosten. Der ble det servert nok et fengsels måltid. Det må være den dårligste hotellet frokost jeg noensinne har opplevd. Følte Meg kvalm etter frokosten. Spisebordet var klissete. Hele kjøkkenet og spisesalen var dårlig rengjort. Bestikket var skittent og klissete. Hotellet ligger rett ved jernbanen, så du får høre på godstog som dundrer hele natta. Hele hotellet er ekstremt lytt, du kan bokstavlig talt høre naboen din tisse. Det var dårlig belysning og ingen leselampe. Kommer aldri tilbake igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, Yeliisk90
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Fikk en overnatting tilfeldig i Hønefoss og dette hotellet virket som et billig og greit alternativ. Norske hoteller har uansett en viss standard, tenkte jeg. Så feil kunne jeg ta. Jeg booket et enkeltrom og rommet var slitent, bråkete og vegg i vegg med en prostituert (I guess) som hadde tre ulike besøk denne kvelden. Det var direkte ubehagelig, men som god nordmann dro jeg øreklokkene over hodet og holdt fred.

Badet var skittent, rommet var absolutt ikke lydtett på noen måter, frokosten var ihjelkokt/stekt med svært lite utvalg når jeg kom 09:00.

Med tanke på en svært rimelig pris på overnatting vil jeg si at den prostituerte fikk mye for pengene sine denne kvelden.

Om jeg skal dra frem noe positivt så var sengene svært gode, og resepsjonisten hyggelig.

Hold deg unna enkeltrommene. Rett og slett ikke allright.

Husk lydtette øreklokker.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, j_rns_
Anmeldt 21. januar 2020

Helt OK for en natt eller to i Hønefoss. Sentralt, parkering ved hotellet, bra senger, bra frokost. Hyggelige folk. Et visst behov for oppussing, men rimelig. Og spor av gammel ærverdighet. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, Per630
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Jeg ringte og bestilte rom en time før jeg kom. Og da hadde de kun ledig i annekset ved siden av hotellet. Hun som var på jobb var helt fantastisk på alle mulige måter og sånne skulle det vært flere av. Helt topp. Men rommet jeg fikk i annekset var grusomt. Upersonlig, gammelt, møkkete, slitt og det minnet mer om et gammelt mur rom som noen har prøvd å pusse opp enn et hotellrom. Det var arbeidere i resten av annekset og det passer bedre å bo her for mannfolk som jobber fra morgen til kveld og kun trenger et sted å sove. Dusjkabinettet var møkkete på gulvet, det var hår og bøss på badegulvet, "stue" bordet var møkkete og det luktet gammelt og møkkete. Jeg velger nok ikke dette hotellet først neste gang

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene