Anmeldt 9. september 2018

Vi overnattet en natt her. Hotellet skriver på hjemmesiden at alle dobbelrom og superiorrom har utsikt mot den vakre hagen som omringer bygningen. Dessverre fikk vi et rom rett over inngangen og dermed utsikt ut mot veien... Jeg ble flere ganger vekket av trafikk/råkjøring/råning (noe man ikke ønsker når man er småbarnsforeldre og søvn i utgangspunktet er en mangelvare..). Den andre skuffelsen var at restauranten var full da vi ønsket å spise middag. Det hadde vært nyttig å vite at man behøver å bestille bord i restauranten, spesielt med tanke på at det ikke er mange alternativer i området. Rommet var rent og pent. Trykket i dusjen var elendig og lyset på badet var ikke egnet for å sminke seg i. Når det er sagt, er hotellet veldig koselig, hagen og bassenget var fint. Jeg vil anbefale hotellet til andre med den oppfordringen at man bør reservere bord i restauranten og be om et rom som ikke er nær hovedinngangen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, TravVen
Ole Gunnar B, Leder  på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Kjære TravVen,

Tusen takk for din tilbakemelding på Tripadvisor. Det var leit å høre at du ble forstyrret av trafikk. Nesten alle rommene våre vender ut mot den vakre hagen vår, men noen av rommene ligger nærmere veien. Det er alltid lurt å bestille bord i restauranten på forhånd, selv om vi i de fleste tilfeller klarer å finne plass i løpet av kvelden. Beklager at vi ikke fikk til dette under deres besøk. Takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

At dette hotellet har 4 stjerner er uforståelig. Forferdelig dårlig ventilasjon uten kjøling det var nærmere 40 gr. på rommet. Man måtte gå en «halv kilometer» fra resepsjonen til rommet. Trykket i dusjen var også svært dårlig. Sov ikke en time på grunn av varmen og de utrolig dårlig sengene. Resepsjonisten gjorde så godt hun kunne med å bytte rom, men hva hjelper det når alle rommene er uten kjøling og dårlig ventilasjon.
Man må jo kunne forvente en viss standard til 1295,- pr. natt
Aldri mer dette hotellet, anbefales ikke.

Takk, sigrims
Ole Gunnar B, Leder  på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Det var leit du ikke trivdes på Klækken Hotell! Mange fornøyde gjester har benyttet parkanlegg og basseng flittig denne solrike sommeren.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Ville gitt 3 1/2 stjerne.
Koselig hotell og kunne godt besøkt det igjen. Negativt var dårlig trykk i dusjen og veldig varme rom. Frokosten var helt ok, savner bacon! Veldig deilig med inne og ute basseng , litt kronglete med garderobe å dusj iforhold til dette.
God renhold på rommet.

Takk, camillap203

Kjære Camilla P,
Takk for at du delte din opplevelse av Klækken hotell på Tripadvisor. Vi er glad for at du fikk anledning til å benytte vårt uten- og innendørs basseng. Det skal være bacon sammen med stekte egg til frokost, så det var leit du ikke fikk servert. Den solrike sommeren har nok påvirket temperaturen på enkelte rom i visse perioder.

Vi håper å snart kunne ønske velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell, flotte omgivelser og hyggelig personal. Rent! Dessverre et par ting som trekker litt ned som svakt trykk i dusjen, litt dårlig med bacon til frokosten og veldig varme rom, men det er jo over 30 grafer ute.

Takk, MartinPiraten

Kjære MartinPirat!

Tusen takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi er glad for at du trivdes hos oss og hadde et fint opphold! Den solrike sommeren har nok, som du påpeker, i enkelte perioder påvirket temperaturen. At det var litt lite bacon er formidlet til vår kjøkkensjef. Vår rørlegger ser på hva som kan ha forårsaket dårlig trykk i dusjen.

Velkommen tilbake til Klækken Hotell ved en senere anledning!

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Fant dette hotellet ved en «tilfeldighet» på Booking.com. Og snakk om lykketreff. Dette er en skjult perle( for oss ihvertfall ). Beliggenheten er helt fantastisk med utsikt og flott hage,med stort svømmebasseng ute,og enda større inne. Her kan du også svømme inn.

Betjeningen er superhyggelig,om maten helt tipp topp.

Sitte i hagen og nyte en kopp kaffi etter frokost, gjør at resten dagen bare må bli bra.

Vi kommer til å komme tilbake til dette hotellet ,garantert.

Skulle bare bo 1 natt nå,men det ble 2, skulle vært flere men måtte hjem «desverre».

Takk, OnkelFraFrekhaug

Kjære OnkelFraFrekhaug!
Tusen takk for at dere valgte å dele deres opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi setter stor pris på deres hyggelige omtale og rosende ord, både når det gjelder hotell, mat og betjening! Det inspirerer mer enn noe annet! På vegne av hele Klækken-laget; tusen takk og varmt velkommen tilbake!