Orbitz.com
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært her tidligere, men en tid siden. Hyggelig mottakelse og rask innsjekk. Greit værelse om ikke det mest moderne. Nydelig middag,3 retters servert av proffe servitører. Frokost med full pakke og alt du forventer. Flott beliggende i et parkanlegg hvor også frukten var klar til å høsten

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Ingmund S
Ole Gunnar B, Leder  på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Kjære Ingmund S,

Tusen takk for at du tok deg tid til å fortelle om din positive opplevelse av Klækken Hotell, det setter vi stor pris på!
Prøv gjerne et superior rom ved neste opphold. Vi håper å snart kunne ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 9. september 2018

Vi overnattet en natt her. Hotellet skriver på hjemmesiden at alle dobbelrom og superiorrom har utsikt mot den vakre hagen som omringer bygningen. Dessverre fikk vi et rom rett over inngangen og dermed utsikt ut mot veien... Jeg ble flere ganger vekket av trafikk/råkjøring/råning (noe man ikke ønsker når man er småbarnsforeldre og søvn i utgangspunktet er en mangelvare..). Den andre skuffelsen var at restauranten var full da vi ønsket å spise middag. Det hadde vært nyttig å vite at man behøver å bestille bord i restauranten, spesielt med tanke på at det ikke er mange alternativer i området. Rommet var rent og pent. Trykket i dusjen var elendig og lyset på badet var ikke egnet for å sminke seg i. Når det er sagt, er hotellet veldig koselig, hagen og bassenget var fint. Jeg vil anbefale hotellet til andre med den oppfordringen at man bør reservere bord i restauranten og be om et rom som ikke er nær hovedinngangen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ToVener

Kjære TravVen,

Tusen takk for din tilbakemelding på Tripadvisor. Det var leit å høre at du ble forstyrret av trafikk. Nesten alle rommene våre vender ut mot den vakre hagen vår, men noen av rommene ligger nærmere veien. Det er alltid lurt å bestille bord i restauranten på forhånd, selv om vi i de fleste tilfeller klarer å finne plass i løpet av kvelden. Beklager at vi ikke fikk til dette under deres besøk. Takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

At dette hotellet har 4 stjerner er uforståelig. Forferdelig dårlig ventilasjon uten kjøling det var nærmere 40 gr. på rommet. Man måtte gå en «halv kilometer» fra resepsjonen til rommet. Trykket i dusjen var også svært dårlig. Sov ikke en time på grunn av varmen og de utrolig dårlig sengene. Resepsjonisten gjorde så godt hun kunne med å bytte rom, men hva hjelper det når alle rommene er uten kjøling og dårlig ventilasjon.
Man må jo kunne forvente en viss standard til 1295,- pr. natt
Aldri mer dette hotellet, anbefales ikke.

Takk, sigrims
Ole Gunnar B, Leder  på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Det var leit du ikke trivdes på Klækken Hotell! Mange fornøyde gjester har benyttet parkanlegg og basseng flittig denne solrike sommeren.

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Ville gitt 3 1/2 stjerne.
Koselig hotell og kunne godt besøkt det igjen. Negativt var dårlig trykk i dusjen og veldig varme rom. Frokosten var helt ok, savner bacon! Veldig deilig med inne og ute basseng , litt kronglete med garderobe å dusj iforhold til dette.
God renhold på rommet.

Takk, camillap203

Kjære Camilla P,
Takk for at du delte din opplevelse av Klækken hotell på Tripadvisor. Vi er glad for at du fikk anledning til å benytte vårt uten- og innendørs basseng. Det skal være bacon sammen med stekte egg til frokost, så det var leit du ikke fikk servert. Den solrike sommeren har nok påvirket temperaturen på enkelte rom i visse perioder.

Vi håper å snart kunne ønske velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell, flotte omgivelser og hyggelig personal. Rent! Dessverre et par ting som trekker litt ned som svakt trykk i dusjen, litt dårlig med bacon til frokosten og veldig varme rom, men det er jo over 30 grafer ute.

Takk, MartinPiraten

Kjære MartinPirat!

Tusen takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi er glad for at du trivdes hos oss og hadde et fint opphold! Den solrike sommeren har nok, som du påpeker, i enkelte perioder påvirket temperaturen. At det var litt lite bacon er formidlet til vår kjøkkensjef. Vår rørlegger ser på hva som kan ha forårsaket dårlig trykk i dusjen.

Velkommen tilbake til Klækken Hotell ved en senere anledning!