Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Feiret 70 års dag med hele familien. Nydelig mat og topp service.
Koselig hotell, fine omgivelser og du blir tatt veldig godt i mot.
Dessverre var ute/innendørs basseng i uorden. Nydelig hage med flotte blomster.

Absolutt et hotell vi kommer tilbake til

Takk, Discover593302
Anmeldt 12. august 2019

Et greit hotell - litt utenfor allfarvei. Stille og rolig sted. Nydelig, velstelt hage med sittegrupper både på inngangssiden og på nedsiden. Kunne sitte i solen, eller under en parasoll eller stort tre. Badeanlegget var ikke tilgjengelig da vi var der (oppussing). Stor, gratis parkeringsplass. God frokost. Rommet var ikke stort, men det var greit nok. Flere pent møblerte sittegrupper innendørs. Der er ingen andre spisesteder i nærheten - heller ikke bensinstasjon. Hønefoss er imidlertid kun noen minutters kjøring unna. Likeledes Hadeland Glassverk. Ikke det billigste hotellet vi har vært på, men vi kommer gjerne tilbake. Rent og pent over alt - og et vennlig personale.

Takk, Simmen2013
Anmeldt 11. august 2019

Flott hotell med utmerket service. Behagelige rom og god mat. Deilig å gå rundt i den store hagen og i alle rommene innendørs og beundre kunsten. Synd at svømmebassenget ikke kunne brukes da vi var der, det er under oppussing, men så får vi heller komme tilbake.

Takk, Berit E
Ole Gunnar B, Manager på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Kjære Berit E,

Tusen takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at du trivdes hos oss. Ingenting gleder oss mer enn en så flott tilbakemelding. Det er virkelig hyggelig at du benyttet deg av våre fasiliteter. Du kan glede deg til å komme tilbake til det nyoppussede bassenget vårt. Varmt velkommen tilbake!

Vennlig hilsen
Ole Gunnar Borlaug
hotellsjef

Anmeldt 9. august 2019

Lå over ei natt på tur til Telemark. Senga var god, rommet var helt ok. Badet var også fint. WiFi virket perfekt. Ble ei natt med åpent vindu og helt uten støy. Frokosten var også perfekt. Betjeningen var hyggelige, både ved ankomst og avreise. Hotellet anbefales!

Takk, terjerodoy
Anmeldt 21. juli 2019

Etter et besøk på Hadeland Glassverks Van Gogh utstilling med påfølgende besøk på Kistefoss museet hadde min kone og jeg booket et Superior rom på Klekken Hotell!
Vi gikk på nette og fant et flott bilde av rommet vi ville ha. Vell 2000,- for natten var litt mer enn vi hadde tenkt, men rommet så fint ut så vi slo til! Da vi ankom hotellet virket de helt tomt for gjester? Vi fant etter hvert fram til rommet som var en skuffelse etter å ha sett de fine bildene. Suitten var et helt vanlig rom, hotellet virket nedslitt og og trengte en betydelig oppgradering.På rommer fungert ikke intern telefonen eller internett. Etter at vi påklagde dette ved å bruke egen mobil fikk vi etterhvert nett.
Vi bestilte bor i restauranten til middag som var buffe meny. Det var ingen alà Cart meny. La det være sagt at buffe menyen på Colorline ligger flere lysår over nivået til Klekken! Og for over 1000,- kroner for to er dette en skam å servere! Totalt smakløst!
Når vi så ønsket et glass tørr hvitvin ble vi tilbudt en svært enkel rosevin!
Totalt bortkastet 3000,- i et eller folktomt hotell med hyggelig betjening. Tror neppe vi kommer tilbake noen gang!

Romtips: Gammeldags, utdatert, kjedelig trenger sårt til oppgradering!
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, TrygveEngebraaten
Ole Gunnar B, Manager på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Takk for din tilbakemelding på Tripadvisor, vi er lei for at Klækken Hotell ikke svarte til deres forventninger. Vi tilbyr både superior rom og suite, og det ligger bilde av disse tilgjengelig på hotellets hjemmeside. Vi er vant til å få svært gode tilbakemeldinger på våre oppgraderte rom, og er lei for at de ikke svarte til deres forventninger. En søndags ettermiddag i juli kan være rolig på hotellet.
På sommeren tilbyr vi vår sommerbuffet, samt et utvalg småretter fra vår sommer a la carté. Øvrig sesong tilbyr vi kveldens tre retters middag som standard, samt a la carté. Vi har egen sommelier som sørger for et godt og variert utvalg av viner.

Vennlig hilsen
Ole Gunnar Borlaug