TripadvisorUSD 160
HurbUSD 197
Anmeldt 9. juli 2020

Et hotell med historiske tradisjoner, med stil, personlighet og ikke minst miljø, ogikke så sterilt som mange nye hoteller har blitt.
Maten var også utmerket og det var fine salonger å slappe av i etter middag. Absolutt et sted å anbefale. Da jeg var der var det vel lite betjeningen, men de som var på vakt stod på for fullt.

Takk, Arne S
Ole Gunnar Borlaug, Daglig leder på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Tusen takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at du trives hos oss, med vår atmosfære, betjening og mattilbud. Vi ser frem til å ønske velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Klækken har en fantastisk hage og utrolig god mat. Det har de alltid hatt. Litt dyrt å overnatte her, men det er verdt det. Når det er sagt. Nettopp fordi der er en del dyrere, så hadde jeg forventet litt bedre standard på rommet. Det er greit at hotellet er gammelt, men tette sluker, flekker på dører, rusk under sengen og en TV som ikke virker trekker litt ned. Fikk tilbud om å bytte rom, men vi oppdaget ikke dette før vi var utpakket og da er det litt «styr» å flytte på seg. Det stod ikke på tilbudene fra hotellets side. Likevel vil jeg anbefale hotellet til andre fordi hage, resepsjon og maten i restauranten er så fantastisk bra! Dessuten er det god luft på rommet og rolige omgivelser.

Takk, Norw12

Tusen takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at du trives hos oss, og benytter deg av våre fasiliteter. De negative opplevelsene du beskriver i forhold til rommet er dessverre ikke i henhold til vår standard.
Renhold er svært viktig for oss, og vi har nettopp renovert 90 av våre rom. Tusen takk for din anbefaling, vi ser frem til å kunne ønske hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 22. april 2020

Her blir man virkelig ivaretatt som gjest! Både frokost og middag er en fornøyelse, høy kvalitet på maten. Betjeningen er vennlig og behjelpelig og man føler seg velkommen. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Simon330

og blir godt ivaretatt. Ingenting gleder oss mer enn en så flott tilbakemelding og vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 19. april 2020 via mobile enheter

I disse dager hvor man må ta hensyn, og tas hensyn til, tok vi kontakt med Klækken for å høre om de kunne arrangere en lunsj for en liten familie på 6, som ikke bor i samme hus. Og det kunne de! Vi fikk eget rom med stort ovalt bord hvor vi kunne sitte med god avstand, og fikk servert deilig 3 retters lunsj bildet er av garnityret på pannacottaen. Tusen takk!!

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, MonaS1519

Tusen takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at dere trivdes hos oss,
og ble ivaretatt gjennom våre smittevernstiltak! Varmt velkommen tilbake!

Anmeldt 29. desember 2019

Må innrømme at etter mange opphold på Klækken har jeg blitt glad i dette stedet. Her er det god service og man opplever å bli tatt godt vare på. Jeg har hatt noen foredrag på hotellet og man får den hjelpen men trenger. Samt at behov man har blir møtt uavhengig av rolle man har. Alltid nydelig mat og god drikke. Jeg heier på dere og håper på nye opphold på hyggelige Klækken.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Vibeke H
Ole Gunnar B, Leder  på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Kjære Vibeke H,

Tusen takk for at du delte dine opplevelser av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at du trives hos oss, og blir tatt godt vare på. Ingenting gleder oss mer enn en så flott tilbakemelding, det er virkelig til stor inspirasjon for oss på Klækken-laget. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake!