Agoda.comUSD 194
Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom 2året på rad for å kose oss, særlig i den fine hagen med basseng. Veldig skuffende at bassenget inne var stengt av. Dette var nemlig høydepunktet i fjor, å kunne svømme inn fra utebassenget. Vi ble heller ikke opplyst om at dette var stengt, så det var en stor nedtur for barna. Men vi koste oss mye i utebassenget. Nydelig hage og gøy for barna med fotballbane og golf.

En annen ting er hvorfor skal gressklipperen begynne før 8 på morgenen? Det gjorde den alle dagene i fjor og det samme i år. Fryktelig tidlig og den vekker hele hotellet.

Håper på buffet om vi kommer tilbake neste år. Kjedelig frokosttallerken.

Veldig koselige sted for familie, og vi hadde et fint opphold!

Takk, 884mariannet
Ole Gunnar Borlaug, General Manager på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen tak for at du valgte å dele din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at dere trives hos oss og at det er et sted barna gleder seg til å reise. Vi beklager at innendørs basseng per nå ikke er tilgjengelig (det er informert om dette på hjemmesiden vår), men flott at utebassenget innfridde. Ekstra hyggelig er det å høre at det flotte parkanlegget vårt skaper gode minner.
Vi har fremdeles smittevernstiltak å forholde oss til, noen liker å få vår frokosttallerken med bl. a. speilegg, bacon, ost, skinke og grønnsaker og fersk grovt rundstykke servert, mens man kan fylle på med andre ting som croissanter, frukt, frokostblandinger, og diverse pålegg klargjort for hver enkelt selv. Mens andre savner buffeten.
Vi er glad for tilbakemeldinger, og ingenting gleder oss mer enn å høre at dere synes Klækken er et koselig sted for familier.
Vi benytter anledningen til å ønske dere varmt velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 18. juli 2021

Fine uteområder med basseng trekker opp. Supert familiehotell. Men restauranten var ikke bra, med en tre-retter som vi ikke ble mette av og et vinutvalg som bestod av én hvit, én rosé og én rød. De skyldte på corona, men det burde gå an å ha et bedre vinutvalg selv i corona-tider. Prisen på vinene var forøvrig nesten 4 ganger polprisen. Frokosten var en tallerken med et lunkent, inntørket speilegg, bacon, ost, skinke, et rundstykke og smør som hadde vært smeltet minst en gang tidligere. Vi kunne forsyne oss ved buffet'en etterpå sa de, men der var det tomt.

Takk, 420audung

Tusen takk for at du valgte å dele din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi er glad for at dere satte pris på uteområder og basseng! Når det gjelder opplevelsene i vår restaurant er vi lei for å høre at dere ikke ble mette. Vi har sommelier på hotellet, og har et mye større vinutvalg, her skal det være noe for enhver smak. Vi kan bare beklage om dere ikke fikk flere alternativ, denne saken følger vi opp internt.
Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hadde hørt mye positivt om Klækken, og gledet oss til å bo der. Valgte det pga nærhet til Kistefos og Hadeland glassverk, og ikke minst fordi hotellet hadde basseng. Mye var bra, rommet, badet, salongene, hagen og den hyggelige betjeningen. Vi har bodd på mange hoteller under pandemien, og har opplevd mange gode løsninger når det gjelder frokostservering. Klækken løsning syntes vi nok ikke var den beste.
Det som skuffet mest, var imidlertid bassenget. Vi var forberedt på at badstue og innebasseng var stengt med begrunnelse i covid. Det lille utebassengene var åpent, men der var de to dusjene koblet fra. Det var fullt av barn i bassenget, og da vi gikk mot dusjene, ropte barna «Vi trenger ikke dusje»…. Når hygiene skal settes høyt, virket ikke dette helt bra…. Vi valgte derfor en avkjølende dusj på rommet i sommervarmen. Neste gang vi er i området, velger vi et annet hotell.

Takk, Laila57

Tusen takk for at du valgte å dele din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi setter pris på at dere opplevde mye positivt, og er selvfølgelig lei for at vi ikke klarte å innfri deres forventninger på alle områder. Vi er absolutt opptatt av både hygiene, renhold og smittevernregler, dette arbeidet prioriterer vi høyt. Alle som sjekker inn hos oss skal også få beskjed om at de må skifte og dusje på rommet sitt før de går ned i bassenget.
Vi setter pris på tilbakemeldinger og håper selvfølgelig at vi kan få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Dette var svakt, Klækken! Jeg visste det ikke var det mest moderne hotellet, men synd at servicen og logistikken heller ikke holdt. Idylliske omgivelser er dessverre ikke nok når man ikke får det man blir lovet på tlf, mye rot med betaling, må vente 25 minutter før noen i det hele tatt dukker opp i resepsjonen, generelt svært lite imøtekommende og tilgjengelige medarbeidere og slitne og svette rom fra ca 80-tallet.

Takk, titinaens
Anmeldt 17. desember 2020 via mobile enheter

Overnatting fra fredag til lørdag for familie på tre. Hyggelig betjening. Fin beliggenhet i landlige omgivelser. Litt frem og tilbake med rom ved innsjekk da vi presiserte at vi ikke ønsker teppe på gulvet (allergi) samt at det mangler vannkoker + te/kaffe på det nye rommet vi fikk. Litt usikkerhet hos personalet her, som mente at kun noen rom hadde vannkoker, og vi var vel da «uheldige» og fikk rom uten. Slikt burde bare fikses kjapt uten å måtte forklare masse, men det løste seg.!Deilig med svømmebasseng både innen- og utendørs. Men å kreve kr 25 for leie av ett ekstra håndkle pr. person er smålig. Måltidene var bra, både middagen og frokosten.
(Har også hatt mange møter og middager på dette hotellet i jobbsammenheng fra flere år tilbake, og det har vært bra.)

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, tveier
Ole Gunnar Borlaug, Daglig leder på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2021

Kjære tveier,

Tusen takk for at dere valgte å dele deres opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi er glade for at dere hadde et fint opphold hos oss og fikk anledningen til å benytte både restauranten og vårt flotte svømmeanlegg.

Alle rom har ikke vannkoker, men vi har flere stående klare om noen ønsker, så det burde aldri være noen problem. Dette følger vi greit opp internt. Klækken Hotell er Miljøfyrtårnbedrift, og vi er opptatt av å ha en policy blant annet i forhold til bruk av ekstra håndklær. Vi er lei for at det opplevdes negativt.

Det er virkelig hyggelig å høre at hotellet er benyttet både til arbeid og fritid, vi ser frem til å kunne ønske velkommen tilbake ved neste anledning!