Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Orbitz.com
Trip.comUSD 243
Anmeldt 22. august 2021

Klækken er et hyggelig og litt slitent hotell. Fint med både tennisbane og utendørs oppvarmet basseng tilgjengelig for gjestene. Det er lite informasjon tilgjengelig i restauranten, det serveres en satt tre retters sommermeny, maten bar preg av å ha stått tilberedt på tallerken en stund, var såvidt lunken, men, smakte helt ålreit og ble lynraskt servert. Ved frokosten er det ganske kaotisk, alle gjester får utdelt ett rundstykke, med tilhørende stekt egg/bacon, og ost/skinke, kaffe og drikke må hentes i et trangt felles hjørne. Det er ingen skilt eller skriftlig informasjon, og veldig få folk på jobb, kø inn til frokosten pga mangel på folk til å rydde, kunne hatt godt av bedre organisering. På rommet har både puter og badekåper betydelig bruksslitasje. Det ser ut til å ha vært et staselig og fint hotell tidligere.

Takk, frideb
Ole Gunnar Borlaug, General Manager på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære frideb!
Takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi setter pris på at du kunne benytte noen av hotellets mange flotte fasiliteter, som bassenget og tennisbanen.
Vedlikehold er noe vi jobber kontinuerlig med, noe som er viktig i et så stort historisk anlegg. Byggets historie er også en del av hotellopplevelsen. Det er mye av både kunst og antikviteter på hotellet, kombinert med moderne interiør. Vi er lei for at du opplevde det som litt slitent.
Vi er kjent for velsmakende mat laget på gode råvarer, denne blir lagt opp fortløpende når våre gjester har gått til bords.
Som en del av våre smitteverntiltak er det riktig at vi serverer frokosttallerken. I tillegg kan man hente flere ting selv som er lagt opp porsjonsvis. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på denne løsningen, mens noen selvfølgelig savner ordinær frokostbuffet. Det kan i disse tider oppstå noe kø, da avstandskrav og renhold av flater mellom gjester er svært viktig.
Tusen takk for dine innspill som vi tar med oss. Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Det positiva er god mat og god seng. Blev gottt motsatt :) Men det er slitet,golv med matter i ganger og soverom. Trim rom der ting ikke fungerte. Så ønsker jeg at komme tilbake hit igen på konferanse eller privat:( Svar nei helt klart. Dette hotellet må ordnes først mener jeg. Lykke til med det :kr

2  Takk, axept
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Rommet var fryktelig varmt og tett ankomst. Måtte luftes skikkelig. Møbler og interiør var utdatert og reflekterte ikke hjemmesiden i det hele tatt. Frokost avsluttes 09 som er for tidlig. Pluss for lademulighet for elbil og romslig badekar, selvom badekaret var misfarget ved sluket. Resepsjonisten var også veldig trivelig. 1900kr for denne opplevelsen oppleves dessverre som urimelig. Må også legge til at det å la et ungdomsorkester øve før 09 på morgenen er helt merkelig.

Romtips: Be om å få sjekke tildelt rom før du betaler, om mulig.
Takk, Thomas Rodahl D
Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom 2året på rad for å kose oss, særlig i den fine hagen med basseng. Veldig skuffende at bassenget inne var stengt av. Dette var nemlig høydepunktet i fjor, å kunne svømme inn fra utebassenget. Vi ble heller ikke opplyst om at dette var stengt, så det var en stor nedtur for barna. Men vi koste oss mye i utebassenget. Nydelig hage og gøy for barna med fotballbane og golf.

En annen ting er hvorfor skal gressklipperen begynne før 8 på morgenen? Det gjorde den alle dagene i fjor og det samme i år. Fryktelig tidlig og den vekker hele hotellet.

Håper på buffet om vi kommer tilbake neste år. Kjedelig frokosttallerken.

Veldig koselige sted for familie, og vi hadde et fint opphold!

Takk, 884mariannet
Ole Gunnar Borlaug, General Manager på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen tak for at du valgte å dele din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at dere trives hos oss og at det er et sted barna gleder seg til å reise. Vi beklager at innendørs basseng per nå ikke er tilgjengelig (det er informert om dette på hjemmesiden vår), men flott at utebassenget innfridde. Ekstra hyggelig er det å høre at det flotte parkanlegget vårt skaper gode minner.
Vi har fremdeles smittevernstiltak å forholde oss til, noen liker å få vår frokosttallerken med bl. a. speilegg, bacon, ost, skinke og grønnsaker og fersk grovt rundstykke servert, mens man kan fylle på med andre ting som croissanter, frukt, frokostblandinger, og diverse pålegg klargjort for hver enkelt selv. Mens andre savner buffeten.
Vi er glad for tilbakemeldinger, og ingenting gleder oss mer enn å høre at dere synes Klækken er et koselig sted for familier.
Vi benytter anledningen til å ønske dere varmt velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 18. juli 2021

Fine uteområder med basseng trekker opp. Supert familiehotell. Men restauranten var ikke bra, med en tre-retter som vi ikke ble mette av og et vinutvalg som bestod av én hvit, én rosé og én rød. De skyldte på corona, men det burde gå an å ha et bedre vinutvalg selv i corona-tider. Prisen på vinene var forøvrig nesten 4 ganger polprisen. Frokosten var en tallerken med et lunkent, inntørket speilegg, bacon, ost, skinke, et rundstykke og smør som hadde vært smeltet minst en gang tidligere. Vi kunne forsyne oss ved buffet'en etterpå sa de, men der var det tomt.

Takk, 420audung

Tusen takk for at du valgte å dele din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi er glad for at dere satte pris på uteområder og basseng! Når det gjelder opplevelsene i vår restaurant er vi lei for å høre at dere ikke ble mette. Vi har sommelier på hotellet, og har et mye større vinutvalg, her skal det være noe for enhver smak. Vi kan bare beklage om dere ikke fikk flere alternativ, denne saken følger vi opp internt.
Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.