Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Booking.comUSD 164
Orbitz.comUSD 181
Anmeldt 1. september 2021

Flott beliggenhet og ærverdig hotel, men som er svært slitent. Toaletter og rommene burde oppgraderes til bedre standard.
God mat.
Basseng og tennisbane.
Kunne kanskje tilby transport til/fra Hønefoss da kollektivtransporten ikke er god. Vel 6 km til Hønefoss.

Takk, Marsdama69
Ole Gunnar Borlaug, General Manager på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Kjære Marsdama69,
Takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi setter pris på at du nøt god mat, og kunne benytte noen av hotellets flotte fasiliteter.
De fleste av rommene våre er renovert, og vedlikehold er noe vi jobber kontinuerlig med, noe som er viktig i et så stort anlegg.
Vi er derfor lei for at du fikk et slikt inntrykk av hotellet. Området hotellet ligger har god kollektivtransport, og vi håper du fikk god assistanse i resepsjonen til å finne busstider.
Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 22. august 2021

Klækken er et hyggelig og litt slitent hotell. Fint med både tennisbane og utendørs oppvarmet basseng tilgjengelig for gjestene. Det er lite informasjon tilgjengelig i restauranten, det serveres en satt tre retters sommermeny, maten bar preg av å ha stått tilberedt på tallerken en stund, var såvidt lunken, men, smakte helt ålreit og ble lynraskt servert. Ved frokosten er det ganske kaotisk, alle gjester får utdelt ett rundstykke, med tilhørende stekt egg/bacon, og ost/skinke, kaffe og drikke må hentes i et trangt felles hjørne. Det er ingen skilt eller skriftlig informasjon, og veldig få folk på jobb, kø inn til frokosten pga mangel på folk til å rydde, kunne hatt godt av bedre organisering. På rommet har både puter og badekåper betydelig bruksslitasje. Det ser ut til å ha vært et staselig og fint hotell tidligere.

Takk, frideb

Kjære frideb!
Takk for at du delte din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor. Vi setter pris på at du kunne benytte noen av hotellets mange flotte fasiliteter, som bassenget og tennisbanen.
Vedlikehold er noe vi jobber kontinuerlig med, noe som er viktig i et så stort historisk anlegg. Byggets historie er også en del av hotellopplevelsen. Det er mye av både kunst og antikviteter på hotellet, kombinert med moderne interiør. Vi er lei for at du opplevde det som litt slitent.
Vi er kjent for velsmakende mat laget på gode råvarer, denne blir lagt opp fortløpende når våre gjester har gått til bords.
Som en del av våre smitteverntiltak er det riktig at vi serverer frokosttallerken. I tillegg kan man hente flere ting selv som er lagt opp porsjonsvis. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på denne løsningen, mens noen selvfølgelig savner ordinær frokostbuffet. Det kan i disse tider oppstå noe kø, da avstandskrav og renhold av flater mellom gjester er svært viktig.
Tusen takk for dine innspill som vi tar med oss. Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Det positiva er god mat og god seng. Blev gottt motsatt :) Men det er slitet,golv med matter i ganger og soverom. Trim rom der ting ikke fungerte. Så ønsker jeg at komme tilbake hit igen på konferanse eller privat:( Svar nei helt klart. Dette hotellet må ordnes først mener jeg. Lykke til med det :kr

2  Takk, axept
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Rommet var fryktelig varmt og tett ankomst. Måtte luftes skikkelig. Møbler og interiør var utdatert og reflekterte ikke hjemmesiden i det hele tatt. Frokost avsluttes 09 som er for tidlig. Pluss for lademulighet for elbil og romslig badekar, selvom badekaret var misfarget ved sluket. Resepsjonisten var også veldig trivelig. 1900kr for denne opplevelsen oppleves dessverre som urimelig. Må også legge til at det å la et ungdomsorkester øve før 09 på morgenen er helt merkelig.

Romtips: Be om å få sjekke tildelt rom før du betaler, om mulig.
Takk, Thomas Rodahl D
Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom 2året på rad for å kose oss, særlig i den fine hagen med basseng. Veldig skuffende at bassenget inne var stengt av. Dette var nemlig høydepunktet i fjor, å kunne svømme inn fra utebassenget. Vi ble heller ikke opplyst om at dette var stengt, så det var en stor nedtur for barna. Men vi koste oss mye i utebassenget. Nydelig hage og gøy for barna med fotballbane og golf.

En annen ting er hvorfor skal gressklipperen begynne før 8 på morgenen? Det gjorde den alle dagene i fjor og det samme i år. Fryktelig tidlig og den vekker hele hotellet.

Håper på buffet om vi kommer tilbake neste år. Kjedelig frokosttallerken.

Veldig koselige sted for familie, og vi hadde et fint opphold!

Takk, 884mariannet
Ole Gunnar Borlaug, General Manager på Klækken Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Tusen tak for at du valgte å dele din opplevelse av Klækken Hotell på Tripadvisor! Vi setter stor pris på at dere trives hos oss og at det er et sted barna gleder seg til å reise. Vi beklager at innendørs basseng per nå ikke er tilgjengelig (det er informert om dette på hjemmesiden vår), men flott at utebassenget innfridde. Ekstra hyggelig er det å høre at det flotte parkanlegget vårt skaper gode minner.
Vi har fremdeles smittevernstiltak å forholde oss til, noen liker å få vår frokosttallerken med bl. a. speilegg, bacon, ost, skinke og grønnsaker og fersk grovt rundstykke servert, mens man kan fylle på med andre ting som croissanter, frukt, frokostblandinger, og diverse pålegg klargjort for hver enkelt selv. Mens andre savner buffeten.
Vi er glad for tilbakemeldinger, og ingenting gleder oss mer enn å høre at dere synes Klækken er et koselig sted for familier.
Vi benytter anledningen til å ønske dere varmt velkommen tilbake ved neste anledning!