Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Styr unna! Elendig! Vi bestilte 1 middels p. Kjøttkaker og en kyllingtallerken. Måtte spørre hun i kassen om og gjenta for jeg forstod ikke alt hun sa på gebrokkent norsk. Kjøttkakene var ikke kjøttkaker! Kålstuingen var det jeg kaller brun, noe den blir etter lang tids oppvarming. En norsk ungdom som ryddet bordene var meget behjelpelig og svært serviceinnstilt. Han fikk byttet kjøttkakemiddagen. Fikk noe som skulle være kålstuing, den var hvit men med merkelig konsistens. Kjøttkakene var fremdeles ikke kjøttkaker! Det som skulle være koselig søndagsmiddag på tur, ble tur med søndagsmiddag hjemme!

Dato for oppholdet: april 2019
3  Takk, monas196
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Ble veldig skuffet over hvordan dette stedet har blitt, spiste mye her før og det var helt topp med hensyn til både mat og service. Men nå i dag greier ikke betjeningen å få med seg en vanlig middagsordre på tross av at det var ganske lite folk i resturangen. Når jeg påpekte dette på en høflig måte fikk jeg desverre bare frekke svar tilbake

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Bjørn B
Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Jeg er ikke kresen på kjøttkaker men dette var kjedelige greier! Bar preg av industrimat. Smakte ikke godt, syntetisk smak. Syns de absolutt burde klare bedre. Kjøttkaker bør på et slikt sted kunne være gode.

Dato for oppholdet: januar 2018
2  Takk, Koltrip
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Disse klarer ikke balansen mellom valuta for pengene og fortjeneste.
Kjøpte såkalt godt pinnekjøtt som var langt fra så imponerende som de skulle ha det til.. 3 bittesmå poteter og skuffende lite kjøtt og stappe.

Måtte klage for å få litt mer poteter og stuing.

Spurte også om jeg kunne få litt tyttebær, men det måtte man kjøpe i tillegg for 5 kr pr. stk. i porsjonspakninger. Litt smålig når retten koster 300,- og brus etc i tillegg.

Finner et annet sted for pinnekjøtt neste gang..

Dato for oppholdet: desember 2017
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Johnmayer5467
Anmeldt 23. juni 2017

Dette er en veikro over gjennomsnittet. Det er en rikholdig meny, og det er ikke for lang tid å vente før vi får maten presentert. Maten er god, potetene er passe kokt og agurksalaten passer bra til stekt makrell med nydelig smak.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, christia200145