“God mat”
Anmeldelse av Sport`n ET & DREKK

Sport`n ET & DREKK
Vurdert som nr. 5 av 24 Restauranter i Hønefoss
Anmeldt 26. juli 2020

Fin uteservering hvor betjeningen var raskt på ballen når vi kom. Vi var de første kundene den dagen, så kyllingsalaten og club sandwichen tok ca 15 minutter før den kom, men de var veldig gode og akkurat passe porsjoner. Vil absolutt anbefale.

1  Takk, mulhollandNorway

Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Navnet på stedet er nok ikke noe som trekker deg dit om du tenker å tilbringe en koselig middag. Men det er ikke så værst der. God burger tilberedt på en hyggelig måte. God service er det også. Så verdt et besøk

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Koltrip
Anmeldt 28. desember 2019

Utrolig god biff og hyggelig betjening! Behagelig atmosfære for middag selv om dette også er et sted for sport på skjerm.

Takk, Djinii
Anmeldt 17. desember 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt dette stedet og angrer ikke, fantastisk god burger med tilbehør som anbefales Hyggelige servitører, og kommer gjerne tilbake.

Takk, 395ryanr
Anmeldt 16. desember 2019

Helt fantastisk. Trivelig sted god service og hyggelig betjening. Perfekt sted å gå ut for å spise og hygge seg.

Takk, 740vegard_

Reisende som så på Sport`n ET & DREKK, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Sport`n ET & DREKK? Del dine erfaringer!