eDreams
Vio.com
StayForLong
SuperTravel
Anmeldt 10. september 2018

Vi var tre som reiste sammen og vi likte oss alle på hotellet. Rimelig og greit. Enkel men god frokost. Litt lytt ift at naboen kom hjem midt på natta og tok seg en dusj som jeg hørte godt, men ellers har jeg intet å utsette.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, stigsollid
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Perfekt hotell for en overnatting på vei til og fra Hønefoss. Hyggelig betjening. God frokost og restaurant. Restauranten serverer bare pizza PM sommeren, som til gjengjeld var veldig bra. Ble stekt i pizzaovn på stedet. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, runeh273
Anmeldt 17. april 2018

Hotellet var grei, med Ringerik badet i nærheten (du får rabatt) og når snøen forsvinner en fin område rundt for å få litt luft etter en dag inne på kontoret. Frokosten var bra med flere prudkter som var

Romtips: Alle hadde en grei beliggenhet
Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, haanic2018
Anmeldt 11. januar 2018 via mobile enheter

Rolig liten Hotel med koselig atmosfære, godt standard rommet og bra seng,profesjonelle personalet, sunt kosthold frukost,fint naturen rundt, nærme Ringerike badet og på vei fra Oslo...veldig fornøyd med valg..god pris... Anbefales sterkeste Takk for oss.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 910daivap
Anmeldt 25. oktober 2017

General hotell ligger inn på en gammel militærforlegning, og er en av de omgjorte forlegningene. Det er pent, rent men enkelt. Frokosten er bra, men også den enkel kontra hva man vanligvis får på hoteller i dag. Likevel mer enn tilstrekkelig. En av fordelene er at hoteller ligger vegg i vegg med det forholdsvis nye Ringeriksbadet, og hotellets gjester har gratis inngang. Ligger ca 13-15 minuter med bil fra Hønefoss sentrum. Koselig hotell som anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste alene