“Stadig innom! ”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Er innom hvertfall månedlig. Alt smaker fortreffelig. Pizza og det andre spennende italienske på menyen har gode priser. Hyggelig personell og lett å parkere.

Takk, nikolineo

Anmeldt 18. april 2020

Stikker man av Rv7 ved Helgelandsmoen / Hønefoss for en bedre pizza, kommer man til rette sted! Pizzeria del Generale vet å lage superpizza til de pizzaglade nordmenn. Fantastisk smak, saftig med mye fyll, og ikke aller minst ettersmak. Tilbyr sitteplasser i den hyggelige restauranten, samt takeaway som vi gjorde. Rent og pent, og grei parkering. Anbefales. d:o)

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Uansett hva du spiser her smaker fantastisk. Jeg spiste bare bedre pizza i Italia. De har god service og gode priser.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jarosław L
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Italiensk inspirert restaurant på Helgelands pen. Kan spesielt anbefale pizzamenyen. Greie priser og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Vegard B
Anmeldt 9. oktober 2019

Anbefaler både å sitte i restauranten og spise, eller å benytte takeawaytilbudet. Fantastisk gode pizzaer.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kristin Ø