“Skuffende”

Chicken Corner
Få mat levert
Vurdert som nr. 13 av 23 Restauranter i Hønefoss
Anmeldt 26. juli 2020

På vei vestover stoppet vi i Hønefoss for å spise. Ble lokket av det gode tilbudet hos Chicken corner som har en ganske sentral beliggenhet. I fortauet utenfor restauranten var det store reklameskilt hvor det stod Stor pizza + cola for 199,-

Etter å ha bestilt pizza kylling ble vi fortalt at 199,- tilbudet gjaldt kun pepperoni pizza, selv om det stod ikke noe om det i reklamen, vi måtte derfor betale den pris som stod på menyen.

Vi så på menyen at Pizza kylling kostet 235,- og sa OK til det, og bestilte 2 x Pepsi Max 0’5 l.

Dette betalte vi 348,- for, hvilket betyr at de enten tok kr. 57,- for én halvliter Pepsi Max, eller lurte oss ved kassa ☹️

2  Takk, BTaraku

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flere misforståelser med bestillingen, grei mat.
Sjekk hvertfall at bestillingen er som den skal og at man får maten som er bestilt.

1  Takk, Arnfinn G
Anmeldt 7. juni 2021

Reisende som så på Chicken Corner, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Chicken Corner? Del dine erfaringer!