Tone G
Reisetype: Reiste alene
Flyer15888603150, Daglig lederScandic Hønefoss, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. feb. 2019
Hei ;

Takk for din tilbakemelding. Beklager inntrykket ditt.
Vi pusser nå opp alle rom, etter å ha ferdigstilt kjøkken og fellesarealer.
Håper vi innfrir neste gang.

Ta kontakt med direktør ved neste bestilling, og jeg skal se til at det blir bra :)
Mvh
31.0 km fra Scandic Hønefoss
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Hønefoss
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Helt greie rom, enkel og grei frokost, og et helt ok opphold. I beholderen for håndsåpe ved vasken på rommet var det satt inn “toilet seat cleaner”. Og joda, man blir rein, men man blir også helt uttørka i huden.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 346heddag
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Fint første inntrykk inne ved resepsjonen, men rommet trenger å fornya seg. Gammelt og slitt, liten TV, ingen kjøleskap eller minibar. Ingen aircondition. Greitt bad , men da hadde vert greitt om dusjhodet hadde passa til holderen. Dyr parkering.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, arnpre
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggenhet i Hønefoss sentrum. Fikk rom i 2 etg. Rommet var ikke bra. Kjøleskap var klippet ledning av, madrasser, puter og dyner var dårlig. Så ille at jeg måtte gå ut å kjøpe to nye puter. Han som var i resepsjonen prøvde først å finne puter som var rene, men han gav beskjed at alle var like ille. Eller må vi bemerke at han i resepsjonen var svært hyggelig og behjelpelig. Vi hadde nok byttet hotell hvis det ikke var for han. Vi fikk høre at hotellet hadde skiftet eier i mai 2018 og at restaurering var på gang. Håper Scandic ordner opp på rommene, med nye madrasser og sengetøy.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, JanneFr
Anmeldt 17. juli 2018

Fikk følsen av å komme tilbake til det gode 80 tallet. Med andre ord en oppgradering er på tide. Relativt slitne hotell rom med et baderom som jeg sent vil glemme. Frokosten var helt ok, standard hotell frokost. Lett parkering da, det skal de ha for.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 868vegards
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Elendig hotell. Er som å komme tilbake til 90 tallet. Totalt utdatert, sur betjening.. her kunne skrevet en lang liste. Måtte bytte rom grunnet tett vask. Nytt rom ikke bedre. Her får vi ikke igjen gardinene da de er ødelagt. Scandic, her må dere gjøre noe!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Henning D