eDreams
Priceline
Trip.comUSD 161
CheapTickets
Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Hotellet bærer preg at det er gammelt og slitt. Hun som jobbet i resepsjonen var veldig hyggelig og hjelpsom og fant et rom ut i fra mine ønsker. Rommet var fint men desverre veldig dårlig vasket. Frokosten var helt grei

Dato for oppholdet: januar 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 720s_lvia
scandichonefoss, Front Office Manager på Scandic Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2020

Hei, Sølvi - Takk for tilbakemeldingen. Så hyggelig at du satte pris på vår betjening. Vi har gjort en del oppgraderingen på både gjesterom og fellesområder, og vi vil fortsette jobben med dette fremover. Jeg beklager at renholdt ikke var som forventet, dette er ikke i henhold til våre standarder og jeg vil ta dette videre. Jeg håper vi får muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning!

Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

God seng og frokost. Rommene er utdaterte og stusselige. Bør oppgraderes for å være sammenliknbare med dagens standard. Skjønner de har lite konkurranse i Hønefoss by, da alternativet ikke er bedre. Synd for Hønefoss.

Takk, 381mirjamf
scandichonefoss, Front Office Manager på Scandic Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2019

Hei, 381mirjamf - Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du likte vår frokost og at du har sovet godt. Vi har gjort en del oppgraderinger på våre rom og fellesarelaer og vil fortsette med dette fremover også. Velkommen tilbake!

Anmeldt 11. desember 2019

Dårlig renhold på rommet. Seige flekker på bordet. Løsnet planker i senga som lå på gulvet. Ikke søplebøtte på badet.
Betalte for rommet ved innsjekk, men kvitteringen kunne vi ikke få før ved utsjekk!
Frokosten var grei. Enkel norsk standard. Godt brød.
Ved enkle grep kunne inntrykket blitt betydelig bedre.

Takk, Livoglyst
scandichonefoss, Front Office Manager på Scandic Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Hei - Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at rommet ikke føltes ordentlig rengjort, dette er ikke i henhold til våre standarder. Jeg beklager virkelig opplevelsen du hadde hos oss. Ta gjerne kontakt med oss med hvilket rom du overnattet på, så vi får tatt tak i dette. Håper vi får muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning!

Anmeldt 8. desember 2019

Dette var virkelig ikke noen hyggelig opplevelse! Resepsjonisten var nedlatende, rommet var ikke klart til innsjekkingen, så vi måtte vente på at de rengjorde det (eller ihvertfall noe) for når vi endelig fikk rommet var det møkkete! Det var ikke rengjort etter den forrige gjesten! Sengen var ikke redd, sengetøy på gulvet, FLEKKETE håndklær på badet og søppel... Tilbake i resepsjonen får vi ikke en gang en beklagelse. Til gjengjeld må vi vente i 45 minutter før vi får slengt opp nøkler til et nytt rom, med henvisningen "HER!" fra resepsjonisten...

De andre fasilitetene var det også endel å si om, men det skal ikke komme i skyggen av ytterst uhøflige ansatte og det faktum at vi fikk utdelt et møkkete rom - på tross av at det ble kontrollert...

Romtips: Velg heller et annet hotell litt lengre opp i gata
Takk, SolAaroy
scandichonefoss, Front Office Manager på Scandic Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2019

Hei, Sol - Takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager at rommet ikke var klart til innsjekkstiden, og at dere da fikk et rom som ikke var rengjort. Jeg har snakket med husøk og de ordnet et nyt tremannsrom så fort som mulig, men jeg beklager at dette medførte ventetid. Vi har innsjekk til kl. 15, men dessverre så sviktet dette i ditt tilfelle. Opplevelsen din med våre ansatte er ikke i henhold til våre standarder og jeg vil ta dette videre. Jeg beklager det på det sterkeste, og håper vi får muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning.

Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt midt i Hønefoss. Svært hyggelig personale i resepsjonen. Vi føler oss alltid velkommen. God frokost.
Hotellet er de siste årene blitt pusset opp.
Vårt faste hotell når vi er i Hønefoss.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 822gerdn
scandichonefoss, Front Office Manager på Scandic Hønefoss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2019

Hei - Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi veldig stor pris på. Så bra at dere er fornøyd med spesielt beliggenhet, personale og frokost. Velkommen tilbake!