ScandicHotels.com
Priceline
eDreams
Anmeldt 23. juli 2021

Greit hotel for en natt med frokost.
Store rene rom. Vi fikk to soverom som familie.
Stort frokostutvalg.

Lobbyen, heis og gangene luktet røyk.

Parkering må betales ekstra.

Ikke noe spesielt for barnefamilier i hotelletsområde.

Takk, Sarkav_cz
Anmeldt 14. juli 2021

Fra å bli møtt i resepsjonen av verdens hyggeligste resepsjonist, ble oppholdet en stor skuffelse.

Rommene var nedslitte og gangen på hotellet luktet merkelig. (Tipper det har vært lov å røyke der tidligere, eller noen har vært på fest dagen før).
Sengene var helt ok, men badet luktet innestengt.

Det verste var likevel å komme til frokostbordet. Det manglet pålegg, og ikke minst brødskiver å smøre det på. Det tok personalet et kvarter fra vi kom til frokosten, til det var brød på frokostbuffeten. De spilte P4 i lokalet, og da vi skulle avslutte frokosten, var den enorme kaffekanna (jepp, ingen kaffemaskin eller alternativer til svart kaffe - om det hadde vært kaffe der i det hele tatt) tom!
Når de viktigste to tingene ved frokosten mangler, burde hotellet klart det bedre.

Takk, trulsli
Anmeldt 14. juli 2021

Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Scandic Hønefoss er et utrolig koselig hotell, rommene er ganske gamle men vi syns det gav skjarm og karakter. Hvor det skiller seg ut er kundeservicen som er helt eksepsjonell. Har aldri møtt mennesker som virker gladere for å være på jobb i hele mitt liv.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Severin S