“Dårlig mat”

Rumi Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Hønefoss
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Dette tror jeg er den dårligste maten jeg noen gang har smakt ute på en restaurant. Jeg hadde en pasta med sjømat der rekene var seige, scampi'ene var med skall og det var tilsatt krabbstikk... Min mor hadde en pastarett med kylling der hun ikke fant kyllingen og smaken var fæl. Mannen min hadde en "indrefilet" som besto av kvernet/hakket kjøtt.

Takk, 743katrinem

Anmeldt 15. oktober 2018

Liten middelhavsinspirerte Resturante mitt i Hønefoss sentrum. De serverer Gresk og Bulgarsk mat som apselutt er vært et besøk. Gode forretter og hovedretter med himmelsk smaker og møre biffer.
Atmosfære er intim og Betjeningen er hyggelig å prisene innenfor hva du kan forvente.

Takk, 386bj_rns
Anmeldt 22. september 2018

Sentralt i Hønefoss ligger en liten, men koselig og intim restaurant som er verd å besøke. Den har en fyldig meny med mange originale og svært gode retter, ofte bulgarsk inspirert. Sist spiste vi en utmerket skalldyrsalat. Betjeningen er hyggelig og prisene OK.

1  Takk, Gunnar K
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat , prøv for guds skyld hvitløks brødet som før rett.
Har vært her før å ga en god anmeldelse da.
Men nå må jeg trekke en stjerne fordi prisene på maten har begynt å bli litt stive .
249 kr for 100grams indrefilet , noen få poteter og salsa er i dyreste laget , men her kan det kompanseres etter hvert med en annen komponering av pris , mengde og utseende..
alt i alt så er det ihvertfall hyggelig front service og god mat

Takk, 853olechristianr
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Fikk maten rask da vi hadde med barn. Pizza med ypperlig og tynn bunn, deilig! Hyggelig betjening. Litt dyrt, men maten smakte veldig godt.

Takk, Whisper0047

Reisende som så på Rumi Restaurant, så også på

Har du vært i Rumi Restaurant? Del dine erfaringer!