“dårlig service”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021

Var å spiste leasagne her som stort sett bare var pasta plater, det var treg service tok 15 minutter å få salt og pepper på bordet,vinen var heller ikke noe særlig og generelt treg og dårlig service. anbefalles ikke

Takk, Bibow82

Anmeldt 5. juli 2021

Sendte mat i retur, da indrefilet var full av sener og umulig å skjære i. Eier eller daglig leder ble så irritert og hissig at han sparket til et askebeger som lå på bakken slik at aske og sneiper flakset rundt bordet vårt. Rett og slett total tilt og sjokkerende oppførsel.

Takk, roald_24
Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

Her har det blitt tatt snarveier på matfronten etter eierskiftet. Grønnsakene som kom som tilbehør var tydelig av den frosne, ferdigkuttede typen. Dvaske og smakløse. Risottoen med rødbeter og fetaost var bare ris med rosa farge og et par ostebiter. Fullstendig smakløst! Høydepunktet ble søtpotetfriesene som kom med burgeren. Absolutt ikke hjemmelagde, men de smakte i det minste som forventet.

De ansatte som var på jobb denne lørdagskvelden virket å egentlig ha fri. Måtte finne bordet vårt selv, og det tok fryktelig lang tid å få drikke til tross for at det knapt var gjester i restauranten.

Det som en gang var et hyggelig sted med god, hjemmelaget mat er nå bare et fint lokale med god beliggenhet.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, 784elines
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Overpriset mat!
Fikk 2 stk bittesmå opptinte kamskjell, forøvrig totalt uten snev av smak. De hadde ikke sett hæla på noe som ligner salt og pepper. Men blomkålpurén til forretten smakte godt, når 2 stk skiver med sitron ble skviset over.
Reinsdyr til hovedrett smakte godt og var bra stekt. Men jeg lurer veldig på når ble sjampinjong skogsopp?
Min partner spiste burger, og det er vel muligens det de burde satse på videre.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 570marik
Anmeldt 11. desember 2020

Jeg liker å benytte meg av stedets gode ølutvalg, men tenkte at jeg skulle prøve maten også. Både mitt følge og jeg bestilte indrefileen. Det så pent ut, men var høyst ordinært. Sausen var god, men kom mest som dekorasjon, så her måtte jeg be om mer. Greie, litt overkokte småpoteter, babygulerøtter som virket ferdigkjøpte og et pent stykke kjøtt. Det virket ikke som indrefilet da det var ganske trevlete og mye tygging var påkrevet. Et kjedelig måltid som de fleste lager bedre hjemme. betjeningen var blide og hyggelige, men lite tilstede. Vi kan begge stå inne for vurderingen.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, Stigas53

Reisende som så på Eger & Co, så også på

Har du vært i Eger & Co? Del dine erfaringer!