“En god matopplevelse.”
Anmeldelse av Tony's Matglede

Tony's Matglede
Vurdert som nr. 9 av 25 Restauranter i Hønefoss
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Flott restaurant med god og variert meny. Vi ble tatt godt i mot ved ankomst, og ble vist til et bord i hyggelig miljø. Vi voksne valgte litt forskjellig, 2 stk dagens middag som var Kalvestek, én tacopizza, én med kyllingpasta og én med kyllingfajhitas. Gode porsjoner og alt smakte veldig godt. Kunne gjerne vært mer tilbehør til kalvesteka, men smaken var helt topp.
Ungene valgte pannekaker, men dette hadde de ikke da vi var der, et lite trekk for dette. Isteden ble det pasta med kjøttboller, og alle synes det smakte bra.
Lite trekk for at man må bestille ved kassa.

Alt i alt en veldig god opplevelse, og vi kommer absolutt tilbake på et senere tidspunkt.

Takk, Thomas W

Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig, god mat, rask servering og veldig snille priser. Synd det foregår mye arbeid utenfor som gjorde det litt vanskelig å finne frem.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, heidib836
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Koselig restaurant, bestille biff med fløtegratinerte poteter. Bestille biffen medium minus, og den var stekt spot on. Meget bra måltid i en restaurant der man merker at personale og eier bryr seg om gjestene sine.

Takk, thomaskarlsen80
Anmeldt 2. juli 2020

Her.må du ha go tid tok 35 min å gåfå en pizza og en entrecote på bordet. Men maten var god......

...

Takk, ronaldaY9698UA
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Hønefoss nord egen bydels restaurant. Tok oss 5,5 år før vi besøkte denne. Flott innredet. Rent og pent.
Bestilte 2 fish and chips. Absolutt innafor. Smakte godt. Fisken var god. Hyggelig og god service. I det hele tatt en positiv opplevelse.

Dato for besøk: januar 2020
3  Takk, Koltrip

Reisende som så på Tony's Matglede, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Tony's Matglede? Del dine erfaringer!