“Freestyle California”

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 11 av 26 Restauranter i Hønefoss
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Peppes takeaway er greit, når man allikevel bor like ved. Vi pleier å kjøpe Classic Chicago, men denne gang prøvde vi også en Freestyle California Ventricina, pizza men tynn bunn. For en skuffelse!

Bildet på førstesiden lyver. Det var så langt mellom salamiskivene at man kunne arranget skirenn der. Til 288 kroner må denne smakløse lefsa av en pizza kunne kalles en gedigen fiasko. Neste gang reiser vi til Pizzagutta på Jevnaker. Der kan dem lage tynnbunnet pizza.

Den vanlige pizzaen var bra, men den er slett ingen høydare den heller, men til 192 kroner er det greit nok.

Takk, I2160LVtomb

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er mange som tilbyr pizza i Norge til forskjellige priser og kvaliteter. Peppes har holdt på i mange år og er vel ikke den billigste. Imidlertid så må jeg si at akkurat Peppes sin pizza er min favoritt. Hønefoss er vel en av de første som åpnet men er fortsatt like god. Fin dekor, bra service og pizza på høyde med de beste.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Tregere restaurant skal du lete lenge etter. Venta 20 min. uten at noe skjedde, måtte spørre om å få bestille. Venta så 40 min på maten.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Terje A
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig og service innstilt personale. Forklarte også at det klissete bordet skyldtes overflatebehandlingen og at de ikke var skitne. God mat, gode porsjoner, fin utsikt ut i gaten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, CamillaSkj
Anmeldt 12. april 2018

Utrolig fornøyd med servicen og personalet som vi ble møtt med. Ble servert en deilig pizza som vi fikk raskt.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Marlene H

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!