“Salt og pepper”

Salt & Pepper
Vurdert som nr. 5 av 25 Restauranter i Hønefoss
Kjøkken: Grill
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig pizza med lite smak, lite fyll.
Fikk på litt ketchup hjalp noe. Ikke helt etter forventningene.
Hyggelig betjening.

Takk, arve m

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Stoppet her tilfeldig på gjennomreise og angrer ikke på det. Kunne gitt seks på den. Veldig hyggelig lokale og betjening som var utrolig hjelpsom (allergi). Maten var bare til og ta av seg hatten for. Mør biff, god smak i kyllingen, bakt potet med masse fyll og en bearnesaus til som er den beste vi har smakt. Nesten så vi kjører de 2,5 timene for og spise på nytt

1  Takk, Kai T
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Ankom en søndag da det meste av restauranter på Hønefoss var stengt så det var masse gjester. Støynivået i 2. etg var i høyeste laget, men betjeningen ordnet et bord i 1. etg. Maten var veldig god, vi bestilte, kylling, svinenakke og pepperbiff. Alle var fornøyd.
Det oppstod dessverre en fallulykke da nederste trinnet i trappa fra 2. etg var dårlig merket. Denne gangen gikk det bra, men bør merkes.

Dato for besøk: april 2021
Takk, ToneM74
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Bestilte mat her igjen. Sist gang vi var her mener jeg å huske at vi fikk veldig god mat. Denne gangen var det noe helt annet.
Barneretten - pasta med bacon: sjelden har jeg sett mer uappetittelig bacon; store, grovkuttede biter med slapp (vassen) bacon, som bestod av mer fett enn kjøtt.

To asiatiske retter
Biffkjøtt: såkalte biffstrimler som i realiteten er MUK (maskinelt utbenet kjøtt), det vil si en farse som er lagd til kjøttbiter. Saus som smakte ingenting, vasne grønnsaker uten smak. Ja, selv risen var smakløs.
Kylling: Også her MUK. Sausen minte om den like smakløse sausen som den andre asiatiske retten (selv om de var bestilt med ulike smaker), samme grønnsaker og samme ris.

Betjeningen er som alltid hyggelig, men det hjelper lite når maten er så dårlig.
Litt av poenget med å dra på restaurant er å få noe du ikke lager hjemme, men dette her kunne jeg ha lagd mye bedre selv.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Katrine332
Anmeldt 31. august 2020

sushi i toppklasse, forretter i godt utvalg, biff ypperlig stekt med passe tilhørende grønnsaker. Dessert med Panacotta friske bær , og Sorbet med friske bær nydelig

Dato for besøk: august 2020
Takk, Kurt1336

Reisende som så på Salt & Pepper, så også på

Har du vært i Salt & Pepper? Del dine erfaringer!