“Helt greit”

Salt & Pepper
Vurdert som nr. 5 av 25 Restauranter i Hønefoss
Kjøkken: Grill
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 28. juli 2021

Litt for godt stekt indrefilet selvom vi bad om middels, torsken var noe smakløs samme som confitert kylling. Bra pommes frites og poteter. Pannacotta var smakløs men bærsausen var god. Helt greit alt i alt, men ikke den helt store WOW faktoren.

Takk, SveinErikH1

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi, og digger at dem har lengre åpningstider enn mange andre. Perfekt å stoppe her om en kjører over fjellet fra Bergen - Gardermoen.

Takk, toneh695
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig pizza med lite smak, lite fyll.
Fikk på litt ketchup hjalp noe. Ikke helt etter forventningene.
Hyggelig betjening.

Takk, arve m
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Stoppet her tilfeldig på gjennomreise og angrer ikke på det. Kunne gitt seks på den. Veldig hyggelig lokale og betjening som var utrolig hjelpsom (allergi). Maten var bare til og ta av seg hatten for. Mør biff, god smak i kyllingen, bakt potet med masse fyll og en bearnesaus til som er den beste vi har smakt. Nesten så vi kjører de 2,5 timene for og spise på nytt

1  Takk, Kai T
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Ankom en søndag da det meste av restauranter på Hønefoss var stengt så det var masse gjester. Støynivået i 2. etg var i høyeste laget, men betjeningen ordnet et bord i 1. etg. Maten var veldig god, vi bestilte, kylling, svinenakke og pepperbiff. Alle var fornøyd.
Det oppstod dessverre en fallulykke da nederste trinnet i trappa fra 2. etg var dårlig merket. Denne gangen gikk det bra, men bør merkes.

Dato for besøk: april 2021
Takk, ToneM74

Reisende som så på Salt & Pepper, så også på

Har du vært i Salt & Pepper? Del dine erfaringer!