“Texmex med sursøt/soyasaus - ikke bra.”
Anmeldelse av Salt & Pepper

Salt & Pepper
Vurdert som nr. 5 av 25 Restauranter i Hønefoss
Kjøkken: Grill
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Kjøkkenet her er et tydelig blandingskjøkken. Vår Fajitas "texmex" kom med biff og kylling tydelig fra det kinesiske kjøkkenet. Hvis du ikke må hit så anbefaler jeg å finne noe annet.

1  Takk, 626clausl

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ble glemt,når du sitter kjempesulten så er ikke det helt heldig for opplevelsen i restauranten. En form for kompensasjon hadde vært innafor.
Til gjengjeld var maten UTMERKET.

Takk, Mag1984
Anmeldt 28. juli 2021

Litt for godt stekt indrefilet selvom vi bad om middels, torsken var noe smakløs samme som confitert kylling. Bra pommes frites og poteter. Pannacotta var smakløs men bærsausen var god. Helt greit alt i alt, men ikke den helt store WOW faktoren.

Takk, SveinErikH1
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi, og digger at dem har lengre åpningstider enn mange andre. Perfekt å stoppe her om en kjører over fjellet fra Bergen - Gardermoen.

Takk, toneh695
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig pizza med lite smak, lite fyll.
Fikk på litt ketchup hjalp noe. Ikke helt etter forventningene.
Hyggelig betjening.

Takk, arve m

Reisende som så på Salt & Pepper, så også på

Har du vært i Salt & Pepper? Del dine erfaringer!