“Utrolig bra”

Salt & Pepper
Vurdert som nr. 6 av 25 Restauranter i Hønefoss
Kjøkken: Grill
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Etter en tur på Kistefoss bestemte vi oss for å spise middag her. Det så fullt ut og vi hadde jo ikke bestilt bord. Vi ble møtt av en blid servitør som fant et koselig bord til oss. Det var en rikholdig meny og maten ble servert raskt. Vi bestilte 4 forskjellige retter og alle var perfekt tilberedt. Jeg bestilte en biff og den og resten av tilbehøret var utrolig godt. Vi ba kelneren om å overbringe en hilsen til kokken(e). Anbefaler stedet og jeg kommer garantert innom her igjen en gang.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Arne Gunnar H

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Kjøkkenet her er et tydelig blandingskjøkken. Vår Fajitas "texmex" kom med biff og kylling tydelig fra det kinesiske kjøkkenet. Hvis du ikke må hit så anbefaler jeg å finne noe annet.

1  Takk, 626clausl
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi ble glemt,når du sitter kjempesulten så er ikke det helt heldig for opplevelsen i restauranten. En form for kompensasjon hadde vært innafor.
Til gjengjeld var maten UTMERKET.

Takk, Mag1984
Anmeldt 28. juli 2021

Litt for godt stekt indrefilet selvom vi bad om middels, torsken var noe smakløs samme som confitert kylling. Bra pommes frites og poteter. Pannacotta var smakløs men bærsausen var god. Helt greit alt i alt, men ikke den helt store WOW faktoren.

Takk, SveinErikH1
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god sushi, og digger at dem har lengre åpningstider enn mange andre. Perfekt å stoppe her om en kjører over fjellet fra Bergen - Gardermoen.

Takk, toneh695

Reisende som så på Salt & Pepper, så også på

Har du vært i Salt & Pepper? Del dine erfaringer!