Anmeldt 27. juli 2016

Hotellet og rommet var veldig fint med det meste av servicetilbud.
Det er to restauranter på hotellet hvorav vi hadde best erfaring med den billige som hadde god service og god mat. Den dyrere restauranten hadde ikke noe god service. Maten til voksne var bra, men tilbudet til barn var vesentlig dårligere enn på den billige restauranten.
Hotellet har shuttlebuss hver 20 minutt til flyplassen, men da det er mange som skal til flyplassen blir det kø. Det er imildertid ikke mulig å bestille plass på noen buss, og det er ikke noe køsystem, så det ble mye kaos da vi skulle til flyplassen og noen passasjerer måtte fysisk kastes ut av bussen før den kunne kjøre.

Romtips: Anbefaler ikke flere enn tre per rom
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Jostein V
Hotel-BAH, Director de Recepción på BAH Barcelona Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2016

Dear Jostein V. We appreciate your time writing your comments about your recent stay at our property. We are happy to know that overall, you were satisfied with the services and facilities of the hotel. If you ever decide to come back to Barcelona, do not hesitate contacting us again! Best regards.

Anmeldt 24. juli 2016

Rommet var fint og rent. Betjeningen veldig hyggelig, og frokosten grei. Det var imidlertid mindre greit med shuttle-bussen som vi lette lenge for å finne. Da vi fant fram viste det seg at den bare gikk hver halvtime, og den tok bare 13 passasjerer om gangen. Vi kom dermed ikke med første transport og måtte vente enda en halvtime. Sjåføren snakket ikke engelsk og var fryktelig uhøflig og alt annet enn hjelpsom. Vi fikk ingen informasjon om vi fikk bli med på neste transportrunde, og det var ganske trasig sent på kvelden med trøtte barn. Det endte med at vi måtte ta taxi til hotellet, noe som kostet oss 40 euro. Da vi skulle reise derfra dagen etterpå var det ny sjåfør, denne noe hyggeligere, men han kjørte som et svin, og turen føltes ganske utrygg og var lite hyggelig. Neste gang bestiller vi hotell i Barcelona sentrum, som ligger relativt nært flyplassen. Lite å spare på å bo nært flyplassen når shuttelen var så dårlig.

• Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Hilde202016

Dear Hilde202016. We appreciate your time writing your comments about your recent stay at our property. We are happy to know that overall, you were satisfied with the services and facilities of the hotel. If you ever decide to come back to Barcelona, do not hesitate contacting us again! Best regards.

Anmeldt 10. april 2016

Bodde på BAH for andre gang i én natt i forbindelse med en lang mellomlanding i Barcelona. Oppholdet var like flott som forventet. Flotte rom med stilfullt design, veldig store senger som var gode å sove i, og stort og fint bad. Hotellets frokost er bra og variert. Vil takke de ansatte under frokosten og i restauranten for god tilrettelagt hjelp pga. allergi.
Må også nevne hotellets gratis shuttle-buss service. Hver halvtime kan man komme seg gratis til/fra flyplassen, både terminal 1 og 2. Bare å gi beskjed til sjåfør og han kjører deg til den terminalen du skal til. Vær obs på at det er en minibuss, og dersom mange skal reise samtidig kan det bli en del venting. Anbefales å stille seg i kø i god tid dersom man skal rekke et fly.
Alt i alt en god opplevelse; bra service, hyggelig personale, fine rom, god mat og flott moderne design på hotellet. Det tilbys også gratis WIFI som fungerer godt.
Bor nok her også neste gang om det blir flere lange mellomlandinger i Barcelona.

• Opphold: mars 2016, reiste med venner
Takk, Martine S
Hotel-BAH, Director de Relaciones Públicas på BAH Barcelona Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2016

Dear Martine S. Thank you very much for spending some of your time to write a few lines about your recent stay with us. We are really happy to know that overall, you were satisfied with the services and facilities of our hotel, and you spent a good time in Barcelona. We appreciate your comments, they really help us to improve our services and facilities. Best Regards.

Anmeldt 9. april 2016

Som godt voksent par på gjennomreise, var vi ute etter et praktisk beliggende hotell nær flyplassen i Barcelona. Mye bra med shuttlebus, kvalitet på rommet og ikke minst servicen i kundemottaket. Stort minus når det gjelder kundebehandling i restauranten. De som serverte virket uengasjerte med unntak av ei jente som tydeligvis var lærling og fikk pekefinger stadig vekk. OK mat i restauranten.

Romtips: Vi bodde i 1.- etasje og det var helt greit.
  • Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Roar N
BAH-Reviews, Director de Relaciones con Clientes på BAH Barcelona Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2016

Dear guest.

Thank you for your comments.

I am glad to hear that stay with us has been good despite the bad experience at the restaurant.

We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

Best regards

Anmeldt 7. januar 2016

Bodde her 1 natt da vi hadde en lang mellomlanding i Barcelona. Hotellet er moderne og meget flott, da rommene tilbyr store king-size senger og et moderne bad med boble-badekar. Badet er også større enn de fleste andre flyplass hoteller jeg har bodd på. De ansatte (etter min opplevelse) er meget hyggelige og hjelpsom. Hotellet tilbyr enkel roomservice og en grei frokostbuffet. Det tilbys også gratis buss til og fra flyplassen, men det er viktig å være tidlig ute da minibussen fylles fort opp. Taxi er dyrt, og det lønner seg stort å velge shuttle-buss. Bra gratis WIFI på hotellet. Alt i alt er jeg fornøyd med Barcelona Airport Hotel, men gir 4/5 grunnet hotellets beliggenhet, da det ikke finnes verken butikker eller restauranter i gåavstand fra hotellet.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Martine S
BAH-Reviews, Director de Relaciones con Clientes på BAH Barcelona Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2016

Dear guest.

I thank you very much for taking the time to leave such a kind review of your stay with us.
I am delighted to read how much you enjoyed the whole experience, It will be a pleasure to share your comments with the rest of the team and I look forward to welcoming you back soon.

Kindest regards.