Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fin campingplass som kun ligger et steinkast fra sentrum, flotte fjellturer, et nydelig vann osv. stille og rolig. Eneste som trekker litt er selve renholdet på sanitæranlegget. Mye bedre vasket enn enkelte campingplasser jeg har vært på, men det var enkelte ting som kunne vært bedre vasket. Som for eks dusjene. Lå en hårball oppå den ene dusjen, inkludert litt edderkoppspinn rundt omkring. Ellers var det topp service som var behjelpelig med lokale tips osv.

Romtips: Spør de ansatte om tips om fine fjellturer, og alternativ rute til Geiranger
Takk, Simonpett01
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Leide hytte 7. Jeg syns hytta var mye bedre i virkeligheten enn på nettstedet til campingen. Hytta var ren, og godt utstyrt. Parkering rett utenfor hytta var veldig praktisk. De ansatte var hyggelig og serviceinnstilte.

Selve campingen var koselig, og det var rolig hele dagen/natten. Fellestoalettene var heilt grei, dusjen opplevdes som litt slitt i forhold til resten av campingen.

Takk, josefina435
Anmeldt 30. april 2020

Var her med familien sommeren 2019. Hyttene var passe stor for oss.
De positive tingene med Kleivenes Camping er et meget hyggelig og service-orientert personale og en helt utrolig mektig natur i området rundt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Einar46
Anmeldt 30. april 2020

Hadde gleden av å bo på Kleivenes Camping i 2019, campingen ligger helt nydelig plassert, kort avstand til det meste en måtte ønske. Rett over veien er det flotte forhold for fiske og annen lek i vannet en god og varm sommerdag.
En liten kjøretur eller en litt lenger gåtur og så er du i Stryn sentrum, dette er rett og slett perfekt plassert da en er sentralt men samtidig så pass langt unna sentrum at det er stille og rolig rundt en.

Campingen har flotte hytter og god plass til campingbil/ vogn, samt plass til telt om en foretrekker dette.

Jeg kommer definitivt tilbake. De som driver campingen er også utrolig hyggelig og hjelpsom! Beste campingen jeg har besøkt i Norge :)

Romtips: Perfekt plassering, rolig og fint, kort vei til sentrum, bading, fikse, båt, fjelltur
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Steffen K
Anmeldt 30. april 2020

Utrolig fin og flott campingplass i naturskjønne omgivelser! Ikke bare er campingplassen og stedet flott, men personalet her er helt tipp topp, de tar imot oss med åpne armer hvert eneste år vi kommer og er gjestfrie og hyggelige. Hyttene er også veldig bra, da jeg har sovet på alle hyttene her, har jeg ingenting negativt og si om noen av dem. Campingplassen er nært til alt du måtte ville oppleve i Stryn, det er bare en liten kjøretur ned til sentrum, toppturer og turistattraksjoner. Er du usikker på hvilken campingplass du skal velge i Stryn, er dette absolutt det beste valget! Jeg garanterer deg et fint og hyggelig opphold. Personalet her stiller opp med det meste, og er utrolig behjelpelige, imøtekommende, hyggelige og ikke minst blide. Terningkast 6, leverer like godt år etter år gjennom hele 25 år!

Romtips: tilgjengelig til alt du måtte ønske, fin utsikt, lite støy og bråk, hyggelig opphold med god service.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Annabpedersen96