Postkortmotivet fra Norge

Et av de fineste stedene jeg har besøkt i Norge. Et lite stykke Norge som viser hvor fantastisk... les mer

Anmeldt 19. august 2020
askoft
Oslo, Norge
Nydelig plass

Flott plass med nydelig natur. Vannet er grønt og vegetasjonen er frodig. Mange kjekke plasser å ta... les mer

Anmeldt 22. juni 2020
Bodil T
Sandnes, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stryn
Anmeldt 22. juni 2020

Flott plass med nydelig natur. Vannet er grønt og vegetasjonen er frodig. Mange kjekke plasser å ta bilder av

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Bodil T
Anmeldt 3. juni 2020

Oldedalen er absolutt verdt å legge turen innom eller gjennom. Nydelige omgivelser og absolutt ro og stillhet. Fine områder for sykling, hiking eller padling.

Dato for opplevelse: mai 2020
2  Takk, Jon K
Anmeldt 20. juli 2019

I Juni er det anbefalt . Vakreste steder i vest finner du ikke. Og roen som merkbart finnes her er noe byfolk burde føle på :) Selv den som pleier bo lignende til selv, får flotte nye opplevelser. I gamle bygder, og sjarmerende veier.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, ninastandal
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Oldedalen er ein av Norges vakreste områder til tilbringe ferien på.

Det er så mange ting å gjer i denne dalen. Sykling, fisking, padling, fjelltur og bevege seg opp til isbreen.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Joakim H
Anmeldt 8. juli 2019

Stedet innerst i Nordfjord er en perle!
Vi bodde privat, og nøyt godt av lokalkunnskap og tilgang til ei seter!
Gikk i fjelet.

Benyttet oss ikke av skyliften, men det er sikkert også bra!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, nilsjf