FindHotel
eDreamsUSD 162
Agoda.comUSD 162
Etrip
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var innom her etter å ha vært på Briksdalsbreen. Det er nok ikke mange spisesteder som slår dette stedet på utsikt. Her kan man spise samtidig som man ser og hører på fosser og fjell. Maten var stort sett bra. Litt tam og kjedelig Fish and chips, men både burger og pizza var bra. Et fint sted etter å ha vært ved breen.

Takk, kents78
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Veldig koselig overnatting i hytte tilhørende Fjellstova. Litt eldre inventar, men skikkelig fjellhytte i rette omgivelser. Kjøkken med kjøleskap og kokeplater, så fint å lage seg egen mat. Fjellstova tilbyr også frokost hvis man ønsker
Eneste støy for nattesøvnen for de som er vare, er bruset fra fossen på utsiden
Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, askoft
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig opphold med god mat og en fantastisk service; veldig fin uteplass med peis. Vi kommer tilbake ! Fint utgangspunkt for turer, den enkleste er selvsagt opp mot Briksdalsbreen. Prøv Angus burger!

Takk, Frode S
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Enkle men rene og oppussede rom , veldig bra service, Hjelpsom betjening , veldig god frokost ! Fantastisk beliggenhet mellom fjellene innerst i Oldedalen. Et perfekt utgangspunkt for en tur inn til den flotte Briksdalsbreen

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, jans281
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi leide en "studio apartment" med skjermet beliggenhet fra campingplassen. Flotte omgivelser og gode turmuligheter.

Veldig god service fra betjeningen.

Vi spiste middag i kafeteriaen, og ble overrasket med en veldig god og saftig bbq burger

Stedet anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, lathny