Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Anbefales!
De ansatte er hyggelige og hjelpsomme.
God og variert frokost.
God seng.
Kunne ha med hund.

Her kan du slappe av og kose deg.

Sjarmerede og romantisk hotell. Ikke som alle andre hoteller, mye bedre!

Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, SynnoveKS
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Dette hotellet er romantisk og har en spesiell sjarm. De ansatte er hyggelige og hjelpsomme, enten de er eiere, servitører, kokk eller stuepike. Nystekte brød til frokost og stort utvalg i buffe'en.
Vi kommer tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, GlobeTrotting781982
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Vi sov her ifm at vi skulle gå Via Ferrata Loen dagen etter, kun 10 min å kjøre. Et historisk hotell fra 1850-tallet som har beholdt interiøret og stilen fra den gang. Et veldig hyggelig par som driver hotellet, god mat og fine rom.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, cecsim
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Visnes hotell er et hyggelig historisk hotell med sjarm, trivelig betjening og flott plassering. Rakk dessverre ikke middagsservering grunnet sen ankomst, men bestyreren ordnet salat til tross for stengt kjøkken. Her blir man tatt med tilbake til en tid før flatskjermer og nettbrett. Anbefales på det varmeste. Jeg overnattet på rom 32, som er et enkeltrom.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Kristian H
Anmeldt 4. august 2018

Dette er et ærverdig hotell med sjel og atmosfære. Servicen er personlig og ekte, maten er hjemmelaget og velsmakende. Dette hotellet anbefales for dem som ønsker noe utenom det vanlige.

Vår beste hotellopplevelse på vår 6 dagers rundreise på Vestlandet.

Romtips: Supert familierom, med to separate rom.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Johanne H