eDreams
FindHotel
StayForLong
Agoda.com
Anmeldt 13. juli 2020

Gammelt og ærverdig hotel med masse sjarm. Skjeve gulv, gammel stil og gode senger. Få , men veldig gode retter på menyen i restauranten. Meget hyggelig betjening i alle ledd. Hit kommer vi gjerne igjen

Takk, 849rikkeh
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har nettopp utvidet kapasiteten ved å tilby helt nye rom på en tidligere låve. Rommet vårt var stort og flott, og hadde en dobbeltseng og to faste enkeltsenger. Helt suverent. Dessuten var badet sjeldent stort og behagelig med både takdusj og vanlig dusjhode. I tillegg veldig hyggelig personale og en hovedbygning med mye sjel. Vi er tre personer på rundreise i Norge, og dette hotellet er vår favoritt. Anbefales på det varmeste.

Takk, PerK_12
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fra start til slutt var dette en strålende opplevelse. Hotellet har historisk sus, er et flott skue og et hyggelig vertskap!!

Vi bodde på loftet i helt supre rom perfekt for en familie på 3 - 4. God plass og gode senger.

Middagen ble servert i storstuen og det smakte

Frokosten også med smittevern regler fungerte strålende og vi fikk nydelig frokost. Og matpakker til dagens utflukt.

Anbefales på det varmeste!!

Takk, toneb824
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Enkelt å finne - det er liksom et landemerke i seg selv. Du trer inn i et historisk hotell der trappene knirker og få gulv er vatret. Du forventer nesten å treffe Agatha Christie i trappen opp til rommene i 2. etasje.
Rommet var stort og med et stort bad. Passet oss godt så vi kunne spre våre MC-kofferter og -bokser godt rundt... Rommet er holdt i en lilla-retro stil med brystning og noen moderne rokokkoelementer. Morsomt. Et lite trekk for få kontakter. Mye som skal lades i våre dager.
Veldig hyggelig terrasse å nyte et glass vin om aftenen. De hadde greie viner og hyggelig betjening, så vi ble sittende og nyte sommerkvelden - enn om det er en del trafikk på veien utenfor. Og så fikk vi en deilig frokost før vi dro videre.
Skal du til Stryn, bo på Visnes.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, HaugesundsHelge
Anmeldt 28. juni 2020

Vi følte oss svært velkomne på dette koselige hotellet. Sjarmerende interiør - fikk følelsen av å reise tilbake i tid. Skulle veldig gjerne bodd flere netter her.

Genialt frokostkonsept. Frokosten ble bestilt over et skjema som ble levert resepsjonen om kvelden (ordning i forbindelse med koronapandemien). Frokosten var god!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, jonas_182