eDreams
FindHotel
Agoda.com
StayForLong
Anmeldt 16. juli 2020

Koselig og sjarmerende lite hotell. Veldig bra service, og ypperlig mat. Frokost godt tilrettelagt ift covid regler. Vi spiste middag der to dager, og den var veldig bra. En blir hensatt til riktig gamle dager når en kommer inn i hotellets fellesarealer og restaurant.

Takk, gros15
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk historisk hotell. Nydelige rom innredet med gamle møbler og pusset opp til dagens standard. Supert vertskap. God mat og gode senger. Et meget godt sted å bo for å utforske Stryns fantastiske områder. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Kaarpe
Anmeldt 13. juli 2020

Gammelt og ærverdig hotel med masse sjarm. Skjeve gulv, gammel stil og gode senger. Få , men veldig gode retter på menyen i restauranten. Meget hyggelig betjening i alle ledd. Hit kommer vi gjerne igjen

Takk, 849rikkeh
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har nettopp utvidet kapasiteten ved å tilby helt nye rom på en tidligere låve. Rommet vårt var stort og flott, og hadde en dobbeltseng og to faste enkeltsenger. Helt suverent. Dessuten var badet sjeldent stort og behagelig med både takdusj og vanlig dusjhode. I tillegg veldig hyggelig personale og en hovedbygning med mye sjel. Vi er tre personer på rundreise i Norge, og dette hotellet er vår favoritt. Anbefales på det varmeste.

Takk, PerK_12
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fra start til slutt var dette en strålende opplevelse. Hotellet har historisk sus, er et flott skue og et hyggelig vertskap!!

Vi bodde på loftet i helt supre rom perfekt for en familie på 3 - 4. God plass og gode senger.

Middagen ble servert i storstuen og det smakte

Frokosten også med smittevern regler fungerte strålende og vi fikk nydelig frokost. Og matpakker til dagens utflukt.

Anbefales på det varmeste!!

Takk, toneb824