eDreamsUSD 235
TripadvisorUSD 235
StayForLong
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte romantisk overnatting og fikk virkelig innfridd våre forventninger! Dette er et fantastisk hotell hvor du føler tiden har stått stille. Stort fint rom med nydelig bad, balkong og herlige senger.
Som om ikke dette var nok fikk vi servert en 3 retters som også var fra en annen verden!
Det var fest i munnen fra første til siste bit!
Terningkast 10
Nå gleder vi oss på frokost i morgen

Takk, 858raymondh
Anmeldt 16. juli 2020

Koselig og sjarmerende lite hotell. Veldig bra service, og ypperlig mat. Frokost godt tilrettelagt ift covid regler. Vi spiste middag der to dager, og den var veldig bra. En blir hensatt til riktig gamle dager når en kommer inn i hotellets fellesarealer og restaurant.

Takk, gros15
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk historisk hotell. Nydelige rom innredet med gamle møbler og pusset opp til dagens standard. Supert vertskap. God mat og gode senger. Et meget godt sted å bo for å utforske Stryns fantastiske områder. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Kaarpe
Anmeldt 13. juli 2020

Gammelt og ærverdig hotel med masse sjarm. Skjeve gulv, gammel stil og gode senger. Få , men veldig gode retter på menyen i restauranten. Meget hyggelig betjening i alle ledd. Hit kommer vi gjerne igjen

Takk, 849rikkeh
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet har nettopp utvidet kapasiteten ved å tilby helt nye rom på en tidligere låve. Rommet vårt var stort og flott, og hadde en dobbeltseng og to faste enkeltsenger. Helt suverent. Dessuten var badet sjeldent stort og behagelig med både takdusj og vanlig dusjhode. I tillegg veldig hyggelig personale og en hovedbygning med mye sjel. Vi er tre personer på rundreise i Norge, og dette hotellet er vår favoritt. Anbefales på det varmeste.

Takk, PerK_12