Eli H
  • Hotels.com
21.3 km fra Visnes Hotel Stryn
    10.1 km fra Visnes Hotel Stryn
    Gratis parkering
    Cod with potato gratin and tomato shrimp
      1.4 km fra Visnes Hotel Stryn
        26.8 km fra Visnes Hotel Stryn
        Se flere hoteller i Stryn
        1924 av 133 anmeldelser
        Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mottakelse, god gammeldags service hvor vi som gjester følte oss sett og ivaretatt. Romslige rom med flott utsikt. Nydelig mat og dessert servert med sjel og service i fokus. Anbefales på det varmeste, kommer gjerne igjen.

Takk, Reidar N
        Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte romantisk overnatting og fikk virkelig innfridd våre forventninger! Dette er et fantastisk hotell hvor du føler tiden har stått stille. Stort fint rom med nydelig bad, balkong og herlige senger.
        Som om ikke dette var nok fikk vi servert en 3 retters som også var fra en annen verden!
        Det var fest i munnen fra første til siste bit!
        Terningkast 10👌
        Nå gleder vi oss på frokost i morgen 😊

Takk, 858raymondh
        Anmeldt 16. juli 2020

Koselig og sjarmerende lite hotell. Veldig bra service, og ypperlig mat. Frokost godt tilrettelagt ift covid regler. Vi spiste middag der to dager, og den var veldig bra. En blir hensatt til riktig gamle dager når en kommer inn i hotellets fellesarealer og restaurant.

Takk, gros15
        Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk historisk hotell. Nydelige rom innredet med gamle møbler og pusset opp til dagens standard. Supert vertskap. God mat og gode senger. Et meget godt sted å bo for å utforske Stryns fantastiske områder. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Kaarpe
        Anmeldt 13. juli 2020

Gammelt og ærverdig hotel med masse sjarm. Skjeve gulv, gammel stil og gode senger. Få , men veldig gode retter på menyen i restauranten. Meget hyggelig betjening i alle ledd. Hit kommer vi gjerne igjen

Takk, Rikke H