Anmeldt 31. juli 2020

Visnes byr på mye historie og er vakkert innredet med gjenstander som viser til at det har vært drevet hotelldrif der i over 170 år Rommene er forskjellige fra hverandre og komfortable nok, med tanke på at dette er et gammelt erverdig bygg.. Vi spiste middag i restauranten og ble godt ivaretatt av personalet.

Visnes har utmerket beliggenhet i forbindelse med kjøreturer til feks. Loen & Olden.

Anbefales sterk!.

2  Takk, critical_traveler00
Anmeldt 29. juli 2020

Visnes hotell er et godt utgangspunkt for de som liker å gå på tur i Stryns spektakulære og vakre natur. Hotellet har en historisk sjel som blir ytterligere forsterket med et kontaktskapende vertskap og serviceminded og hyggelig personale. Maten med frokost og middag er av utsøkt kvalitet. Covid 19-reglene er også godt ivaretatt. I det store og hele gir vi hotellet topp karakter!

Takk, 288elih
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mottakelse, god gammeldags service hvor vi som gjester følte oss sett og ivaretatt. Romslige rom med flott utsikt. Nydelig mat og dessert servert med sjel og service i fokus. Anbefales på det varmeste, kommer gjerne igjen.

Takk, Reidar N
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte romantisk overnatting og fikk virkelig innfridd våre forventninger! Dette er et fantastisk hotell hvor du føler tiden har stått stille. Stort fint rom med nydelig bad, balkong og herlige senger.
Som om ikke dette var nok fikk vi servert en 3 retters som også var fra en annen verden!
Det var fest i munnen fra første til siste bit!
Terningkast 10👌
Nå gleder vi oss på frokost i morgen 😊

Takk, 858raymondh
Anmeldt 16. juli 2020

Koselig og sjarmerende lite hotell. Veldig bra service, og ypperlig mat. Frokost godt tilrettelagt ift covid regler. Vi spiste middag der to dager, og den var veldig bra. En blir hensatt til riktig gamle dager når en kommer inn i hotellets fellesarealer og restaurant.

Takk, gros15