Hilde H
0.1 km fra Visnes Hotel Stryn
Romservice
    10.1 km fra Visnes Hotel Stryn
    Gratis parkering
    Cod with potato gratin and tomato shrimp
      1.4 km fra Visnes Hotel Stryn
        • Priceline
        26.8 km fra Visnes Hotel Stryn
        Se flere hoteller i Stryn
        Anmeldt 5. august 2020

Første stopp på Norges-ferie med kun innlosjering på "de historiske" var Visnes Hotel i Stryn første stopp. Vi hadde booket rom gjennom nettsiden og fikk da 10% NAF-rabatt og fikk da dobbeltrom med balkong for drøy e 1600 NOK inklusive frokost. Hotellet er familiedrevet og sjarmerende. Rommet vi bodde på (35) var i øverste etasje med dels skråtak og balkong med utsikt mot sjøen. Dessverre var været dårlig da vi var der, men dette hadde nok vært et perfekt sted å tatt en drink før middag. Rommet i seg selv var av god størrelse, da også badet med dusjkabinett. Rent og helt, men med patina som hører med på et slikt hotell. Middag spiste vi på tidspunkt etter eget ønske. De har en liten, men godt utvalgt meny hvor vi delte stekeplate som forrett og fjellørret til hovedrett. De har også et greit utvalg av vin på flaske og glass. Spekeplaten var fint satt sammen, men det var for mye mat for en forrett og vi var nesten mette da hovedretten kom. Overraskelsen var da også stor da fjellørreten var av stort kaliber og vi ble dugelig mette. En kan fint redusere på størrelsen av rettene. Etter middag tok vi et glass vin i baren, hvor flaska nok hadde vært åpen en god stund da vinen gav lite smak. Alle rommene på hotellets fremside vender ut mot hovedveien gjennom Stryn, noe som medfører en god del trafikkstøy - dog mindre trafikk på natten, så det gikk greit. Men for gjester som tåler mindre støy kan rom mot baksiden være bedre. Frokosten bestod av buffett, nok noe preget av Korona-tilpassinger, men med godt utvalg. Alt i alt et fint opphold vi ikke ville vært for uten.

Romtips: Rom 35 med egen liten balkong med utsikt, men med trafikkstøy.
        Dato for oppholdet: august 2020
        2  Takk, Henrik Richter H
        Anmeldt 31. juli 2020

Visnes byr på mye historie og er vakkert innredet med gjenstander som viser til at det har vært drevet hotelldrif der i over 170 år Rommene er forskjellige fra hverandre og komfortable nok, med tanke på at dette er et gammelt erverdig bygg.. Vi spiste middag i restauranten og ble godt ivaretatt av personalet.

Visnes har utmerket beliggenhet i forbindelse med kjøreturer til feks. Loen & Olden.

Anbefales sterk!.

2  Takk, critical_traveler00
        Anmeldt 29. juli 2020

Visnes hotell er et godt utgangspunkt for de som liker å gå på tur i Stryns spektakulære og vakre natur. Hotellet har en historisk sjel som blir ytterligere forsterket med et kontaktskapende vertskap og serviceminded og hyggelig personale. Maten med frokost og middag er av utsøkt kvalitet. Covid 19-reglene er også godt ivaretatt. I det store og hele gir vi hotellet topp karakter!

Takk, 288elih
        Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mottakelse, god gammeldags service hvor vi som gjester følte oss sett og ivaretatt. Romslige rom med flott utsikt. Nydelig mat og dessert servert med sjel og service i fokus. Anbefales på det varmeste, kommer gjerne igjen.

Takk, Reidar N
        Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte romantisk overnatting og fikk virkelig innfridd våre forventninger! Dette er et fantastisk hotell hvor du føler tiden har stått stille. Stort fint rom med nydelig bad, balkong og herlige senger.
        Som om ikke dette var nok fikk vi servert en 3 retters som også var fra en annen verden!
        Det var fest i munnen fra første til siste bit!
        Terningkast 10👌
        Nå gleder vi oss på frokost i morgen 😊

Takk, 858raymondh