eDreams
Agoda.com
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 4. august 2021

Vi var et lite reisefølge, som dessverre ikke fikk innfridd våre forhåndsforventninger til vårt opphold på hotellet.

Først det positive:
De ansatte vi var i kontakt med, var både hyggelige og hjelpsomme.
Et hotell med personlighet. Hotellet har en fin terrasse, hvor det blant annet i pent vær var hyggelig å sitte ute "og nyte noe godt i et glass", før middag. Middagsmenyen var riktignok begrenset, men rettene vi bestilte var smakfulle.

Så det negative:
Hotellet er meget dårlig støyisolert, både med hensyn til innvendig og utvendig isolering. Vi hadde rom både i 2. - og 3. etasje. De av oss som bodde i 2. etasje, kunne høre når gjestene i rommet over gikk over gulvet, snakket og var på badet!
Enkelte dører var vanskelige å lukke, og et av rommene hadde en helt elendig baderomsbelysning. Frokostbuffeten synes vi var skuffende enkel.

Ved et senere besøk til Stryn- Olden-området, vil vi velge et annet hotell.

Romtips: Rom i øverste etasje og ikke mot veien
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Einar Jacob O
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle egentlig bo på Alexandra, men der var det heldigvis fullt. Har sjelden bodd på et hotell med så mye sjel! Hyggelig betjening, veldig imøtekommende og hjelpsomme. Ikke veldig godt lydisolert, og litt støy fra veien (hadde rom i enden med to vinduer mot veien), men ikke så mye at det ble plagsomt.

Fantastiske vafler med brie og salami!

Romtips: Legg i litt for oppgradert rom
2  Takk, Lars J
Anmeldt 18. august 2020

Nesten midt i Stryn sentrum ligger dette vakre hotellet. Alle rommene er innredet ulikt og hotellet er spekket med historie og med inspirasjon fra mellomkrigstiden. Fantastisk service, lokal mat, og ikke minst gode, deilig senger. Ta en tur til Lodalen og Loen Skylift. Gå Skåla hvis du er i god form. Sjekk ut Olden og Briksdalsbreen, Geiranger, Nordfjord-kysten og Selje kloster.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Trude S
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Utmerket service. Hotellvert gav en personlig service langt utover det en kan forvente. Lammecarren smakte fantastisk. Fikk med noe av hotellets historie, også om laksen på veggen. Vi fikk en flott tur videre takket være gode tips fra hotellvert. Koseligt gammelt hotell som anbefales

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Erik W
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig sjarmerende hotell fra 1850, personlig service av eiere, god mat. Få rom-
meget godt utgangspunkt for såvel fjellturer som biltur og aktiviteter i Loen, Briksdalsbreen mm. Tur til Raksetra anbefales!
Noen rom med sjarmerende gammel veranda . Noe støy fra vei på disse rommene- men anbefales for sin sjarme

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hilde H