Perfekt dag i Hydlaparken!

Anmeldt 10. september 2019
346gitas
Oslo, Norge
Heilt fantastisk

Anmeldt 18. august 2019
886vebj_rns

Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng på fem voksne og to barn i Hydlaparken. Kjempefin opplevelse fra start til slutt! Før vi gikk inn i løypene, fikk vi en nøye gjennomgang fra de ansatte om hvordan sikringen og systemet fungerte. De ulike løypene passer for alle aldre, da man velger løype basert på vanskelighetsgrad. Den tøffeste løypa droppet barna, mens de voksne sleit seg igjennom. Kjempefine løyper i vakre omgivelser! Her kan man tilbringe en hel dag!

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, 346gitas
Trip02284713969, Informasjonssjef på Hydlaparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Tusen takk for besøket! Veldig kjekt at dokke hadde ein fin dag hos oss. Velkomen tilbake ved eit seinare høve:-)

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Kjempeflott park i skjønn natur. Sitteplasser for dei som ventar med bord og saccosekkar. Servering av enkel mat og drikke i kiosken. Tilgang til turstiar for dei som ikkje vil klatre rett ved parken. Kun ein liten køyretur opp i frå Stryn sentrum. Parkering kostar 30 kr, noko som burde vår inkludert i prisen for dagskort. Dette då dagskortet er relativt dyrt, iallefall om du er ei familie på 5 stk.

Takk, 886vebj_rns

Tusen takk for tilbakemeldinga, både ris og ros:-) Håpar å sjå dykk igjen!

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Morro for store og små over lyng og elv.. God opplæring og veldig god service! Absolutt verdt et besøk!

Takk, christinel675

Så kjekt å høyre, tusen takk! Velkomen igjen ved eit seinare høve:-)

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Flott klatrepark i nydelig omgivelser. Hyggelige ansatte, rydde og fint. Fikk instruksjon før aktiviteter.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Elinhau68
Trip02284713969, Kundeansvarlig på Hydlaparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2019

Så kjekt å høyre at du hadde eit fint opphold hos oss! Du er velkomen tilbake. Helsing oss i Hydlaparken

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter