Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Briksdal Glacier (Briksdalbreen) på
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

En lett og fin tur opp til breen, ungene på 2,5 og 4 koste seg og vi hadde en fin tur alle sammen. Gode veier og fine sitteplasser på veien opp

Dato for opplevelse: september 2016
2  Takk, linelundsbakkenp
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Vi gikk opp før turistsesongen begynte, vi var nesten alene da været ikke var helt på topp. Det er gjort en fantastisk jobb med veien opp og mye spennende informasjon oppover! Fin tur som passer for alle

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, 693pernilles
Anmeldt 28. juli 2017

En tur opp til Briksdalsbreen er en flott naturopplevelse. Turen opp tok ca 50 minutter med mange fotostopp underveis. Det er først når man går nedover igjen at man innser hvor bratte noen partier er. Man kan kjøpe skyss med Trollbil, men det hadde ikke gitt den samme naturopplevelsen. Vi hadde nydelig vær, god temperatur. Overraskende at breen har trukket seg såpass mye tilbake.

Parkering var greit, fast pris kr. 50,-. Det lønner seg å ta turen tidlig som mulig for å unngå den verste turiststrømmen. Nedover er det parter man nærmest går i kø.

Takk, ekbno
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi var innom Briksdalsbreen nå i juli. Dette er en flott attraksjon. God brei grusvei mye av veien, flotte fossefall underveis, og i tillegg finnes det transport for de som ikke vil gå på egenhånd. Stort pluss for god merking og informasjon, og for toaletter underveis. Dette er en tur som passer de fleste.

Takk, LineH79
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Det er en fin gåtur fra parkeringsplassen og inn, og man får naturen tettere på seg enn å kjøpe seg plass på en av bilene som kan kjøre en inn (250 nok).
Vi var der tidlig og det er en fordel hvis man ønsker å unngå horder av andre turister.
Absolutt en tur å anbefale.

Takk, Arvid A