“Flott skue”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Fin gåtur opp med en utsikt som slår det meste når man etter 1 times slitsom tur i oppoverbakke endelig kom frem.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Robert F

Anmeldt 16. juli 2018

Vi hadde en fin gåtur opp til breen i strålende sol. Det var mange som tok "turist-biler" opp til breen. Det gjorde ikke vi. Disse bildene kjørte relativt fort opp og det kan virke som man da går glipp av noe av utsikten og opplevelsen av gåturen opp. Turen var bratt på noen partier, men vi tror de fleste/mange kan greie å gå opp. Det går helt fint å gå i et rolig tempo. Man blir litt våt ved den ene fossen, men det var bare behagelig for oss da det var veldig varmt. Selve breen var en opplevelse å se. Verdt turen opp! I tillegg var det er utrolig fint vann under breen. Vakker natur både på veien opp og ved målet!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Betalb
Anmeldt 16. juli 2018

Vi gikk inn til breen siden transport for dagen var slutt. Fin gåtur i nydelig norsk natur. Det som møtte oss er et postkort verdig - helt fantastisk flott!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tvt2018
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

En lett og fin tur opp til breen, ungene på 2,5 og 4 koste seg og vi hadde en fin tur alle sammen. Gode veier og fine sitteplasser på veien opp

Dato for opplevelse: september 2016
2  Takk, line lundsbakke... p
Les flere anmeldelser
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Vi gikk opp før turistsesongen begynte, vi var nesten alene da været ikke var helt på topp. Det er gjort en fantastisk jobb med veien opp og mye spennende informasjon oppover! Fin tur som passer for alle

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Pernille S

Reisende som så på Briksdal Glacier (Briksdalbreen), så også på

Stryn, Stryn kommune
Loen, Stryn kommune

Har du vært i Briksdal Glacier (Briksdalbreen)? Del dine erfaringer!