Ulike måter å oppleve Briksdal Glacier (Briksdalbreen) på
fra USD 1 341,88
Anmeldt 27. juli 2020

Vi ble kjørt opp med en liten bil, men valgte å gå ned får å få med oss naturen på veien. Fint å gå på grusveier. Det er ca 3km opp til brevannet. En får se breen på nært hold. Nydelig natur og fantastisk opplevelse å se alle fosser og stryk langs veien.

1  Takk, MiaV66
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Strålende tur i fantastisk terreng! Lett tur å gå opp fra parkeringen. Noe stigning men gode grusveier å gå på. Fantastisk flott syn å komme frem på stranden ved vannet under breen.

Takk, 920kines
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen opp med de bilene som står på venstre side av starten på stien. Turen opp gikk kjempe fint og det var vært pengene. Vi bestemte oss for å gå ned og det var en kjempe fin tur. Den var ikke krevende eig det var fin vei. Utrolig fint!!

Takk, EmilieSaga
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte stedet i korona tiden hvor hele Norge skulle se alt i Norge. Parkerte bilen ca kl 13.00. Ingen problemer med å få parkeringsplass. Parkering koster 60,- og betales med vipps. Ca 2,5 km å gå opp til brevannet. En flott tur. Breen er et stykke oppe i dalen nå. (Var her for ca 12 år siden. Da var bre fronten helt nede ved brevannet)

Takk, Geiros68
Anmeldt 22. juni 2020

Kjempefin tur i nydelig natur. Vi gikk fra parkeringsplassen, selv om man kan bestille og sitte på med spesialbiler opp. Turen opp var helt magisk. Fossefall, elver og stier i nydelig natur. Selve breen er ikke så stor lenger, men turen var en opplevelse verdt å få med seg. Iskaldt brevann var leskende og godt i sommervarmen.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Bodil T