Ulike måter å oppleve Briksdal Glacier (Briksdalbreen) på
fra USD 1 392,20
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Denne kan kkke beskrives, må bare oppleves.
Fine veier og løyper frem til bre. Gode smitterutiner ved lokasjonene.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, stianv2013
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur i vakker og vill natur som anbefales på det sterkeste. Fin vei inn til breen, ca 2,5 km. Informasjon om isbreen innover mot breen

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 495greteh
Anmeldt 27. juli 2020

Vi ble kjørt opp med en liten bil, men valgte å gå ned får å få med oss naturen på veien. Fint å gå på grusveier. Det er ca 3km opp til brevannet. En får se breen på nært hold. Nydelig natur og fantastisk opplevelse å se alle fosser og stryk langs veien.

1  Takk, MiaV66
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Strålende tur i fantastisk terreng! Lett tur å gå opp fra parkeringen. Noe stigning men gode grusveier å gå på. Fantastisk flott syn å komme frem på stranden ved vannet under breen.

Takk, 920kines
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen opp med de bilene som står på venstre side av starten på stien. Turen opp gikk kjempe fint og det var vært pengene. Vi bestemte oss for å gå ned og det var en kjempe fin tur. Den var ikke krevende eig det var fin vei. Utrolig fint!!

Takk, EmilieSaga