Olden Shore Excursion: Den fantastiske Briksdalbreen

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Briksdal Glacier (Briksdalbreen) på
fra USD 1 033,36
Anmeldt 10. juli 2021

Lett gåtur inn til breen. To voksne og en turglad 15-åring hadde en fin kveldstur inn. Morsomt med informasjonsplakater, foss og jettegryter underveis. Synd at breen har trukket seg så langt tilbake, men fortsatt mektig, og interessant å se. Vi gikk opp til Oldeskaret dagen etter og kunne da se breen fra avstand. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, 348alft
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg er ikke sikker på om dette er en tur å ta med barn og ungdom på dersom de ikke er litt mer en vanlig interessert i global oppvarming. Vi voksne fant det svært interessant hvor mye breen hadde trukket seg tilbake de siste 200 årene.

Turen var veldig lett med svak stigning og fantastiske utsiktspunktet underveis.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, SteinA740
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Det er en fin gåtur opp til isbreen og jeg er glad for at jeg har opplevd den store fossen og selve breen

Takk, Berit-Sva
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Denne kan kkke beskrives, må bare oppleves.
Fine veier og løyper frem til bre. Gode smitterutiner ved lokasjonene.

2  Takk, stianv2013
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur i vakker og vill natur som anbefales på det sterkeste. Fin vei inn til breen, ca 2,5 km. Informasjon om isbreen innover mot breen

2  Takk, 495greteh