Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott camping!! Teltet 2 netter i forbindelse med tur til Skåla og Skyliften.
Hyggelig familie som drifter stedet og holder orden! Flotte sanitæranlegg som er rene og fine Stille og rolig camping hvor man virkelig for tatt Loen vatnet inn over seg! Campingen føles ikke overfylt i forhånd til de andre man kjører forbi på vei inn. Absolutt vært å kjøre litt lenger for å oppleve dette stedet!

Takk for oss!

Takk, sivertuhr
Anmeldt 3. juli 2021

Dette er en perle langs Lovatnet!
Meget hyggelige personer som driver plassen.
Helt nydelig plass med fine telt/campingplasser ved vannet.
Anbefales på det sterkeste. Kommer til å besøke denne plassen igjen.

Takk, 609matguru
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig koselig, liten og rolig campingplass! Er i utgangspunktet ikke fan av campingplasser, men denne falt jeg pladask for: Plassene ved vannet er ikke annet enn magiske. Verdens fineste eiere går rundt og passer på, holder det rent og tar vare på plassen!

Takk, karintandero
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Veldig idyllisk og koselig liten campingplass i Loen. Vi hadde to netter i hengekøye her. Veldig hyggelig eier som står på for at gjestene skal trives. Rent og pent sanitærområdet. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Undheims
Anmeldt 6 dager siden via mobile enheter

Romtips: Het is een harde grond dus neem stevige haringen voor de tent mee.
Dato for oppholdet: august 2022