Michael L
  • Expedia.com
    kr 1 896
0.3 km fra Stryn Kaffebar & Vertshus
Gratis parkering
Birdview of Folven Adventure Camp, and surrounding areas.
kr 1 631
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
23.5 km fra Stryn Kaffebar & Vertshus
Bali Apartment
0.2 km fra Stryn Kaffebar & Vertshus
  • eDreams
0.8 km fra Stryn Kaffebar & Vertshus
Gratis parkering
Cod with potato gratin and tomato shrimp
    0.6 km fra Stryn Kaffebar & Vertshus
        Briksdalsbre Fjellstove
        27.3 km fra Stryn Kaffebar & Vertshus
        Se flere hoteller i Stryn
        Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Altså, tusen takk for oss! 🤩

Vi booka ei overnatting her på vei til Måløy og vi skal definitivt tilbake!
        Stryn Kaffebar og Vertshus ligger midt i sentrum av Stryn med kort vei til alt.
        Ved ankomst blei vi tatt imot av Adrian som vi med en gang skjønner brenner for det han holder på med. Service, smil, prat og imøtekommenhet er av ypperste klasse, det er det også fra de andre vi var i kontakt med.
        Vi fikk et herskapelig og koselig rom i 2 etasje og nydelig mat og drikke!
        I 2 etasje er det mulig å sitte ute på en flott takterrasse og nede i resepsjon/restaurant området er det en herlig atmosfære som gjør at man kan sitte i flere timer og slappe av.
        Tusen takk for oss - vi sjåast igjen!

Dato for oppholdet: mai 2020
        Takk, ashack84
        Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise. Booket sent. Hyggelig sted for overnatting med god frokost. Vi fikk ikke prøve middag da vi kom sent. Eier ga tips om annet sted. Super service! Et hyggelig konsept med gammeldags vertshus-feeling, bar, cafe og restaurant.

Dato for oppholdet: juli 2019
        Takk, JanV534
        Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde begge kjempe store forventninger da vi skulle spise og det hele startet med en veldig god aspargessuppe til forrett. Jeg fikk så en burger med søtpotetfries og mannen fish and chips, som blei anbefalt av servitøren. Burgeren var en stor skuffelse, kjøttet var grått og tørt, og totalt sett smakte den nesten ingenting. Fish and chipsen var ingenting mer enn den måtte være. Fisken var for godt stekt og retten totalt var lite spennende anrettet.

Servicen var dog veldig god, og kaffien vi fikk servert var helt super!

Dato for oppholdet: mai 2019
        2  Takk, 225rebekkah
        Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god mat og god kaffe. Vi stoppet på vei gjennom Stryn for å få en liten pause i kjøringen, og det ble en ganske lang pause fordi det var så koselig der. Kommer innom igjen neste gang vi kjører gjennom Stryn😊

Dato for oppholdet: februar 2019
        1  Takk, Veshir
        Anmeldt 25. desember 2018

Vi hadde ingen forventninger til overnattingen, men ble utrolig positivt overrasket. Servicen var ypperlig, lokalet og rommet var koselig og romslig. Maten var fantastisk, rett og slett en fin opplevelse. Kommer alltid til å stikke innom denne kafeen dersom vi skal til Stryn for å spise og overnatte dersom vi skal det.

Vi var totalt tre på ett rom, to voksne og en baby.

Dato for oppholdet: mars 2018
        Takk, Fredrik R