FindHotelUSD 119
Agoda.comUSD 119
eDreamsUSD 119
Lol.travel
Anmeldt 10. juli 2021

Vi hadde en veldig positiv opplevelse her på Stryn vertshus og kaffebar! Betjeningen var dyktige og imøtekommende, maten var veøsmakende og beliggenheten svært sentral. Anbefaler gjerne stedet videre!

Takk, 862malink
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fin overnatting på vertshuset i et familierom. Kort vei til alle severdigheter. Hyggelig rom og fin restaurant i underetasjen hvor de serverer god mat og herlig frokost. Og verdens beste chai latte! Verten Adrian og hans ansatte sørget for at vi hadde et supert opphold. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, 332chrisw
Anmeldt 29. juni 2021

Det er så utrolig koselig og hyggelig betjening. Hjemme koselig og maten er helt himmelsk! Kjempe god kaffe-drikker og annet digg! Ville besøkt på nytt og anbefalt til alle! Også artig med hundene meny:)

Takk, Angelicaaarvik
Adrian Lefdal, Eier på Stryn Kaffebar & Vertshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Tusen hjertelig takk for fantastisk fin anmeldelse <3 Det betyr så mykje for oss! Alltid velkommen er du, og voffsen

Anmeldt 31. mars 2021

Lett å booke rom, ble tatt godt imot, kjempegode senger, bra service (følte oss tatt vare på), rent rom, koselig atmosfære, sentral beliggenhet og selvfølgelig FANTASTSK kaffe! :-) Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Sanna Helene S
Anmeldt 2. desember 2020

Jeg og min mann tok en dagstur fra Ålesund til Stryn i dag for å besøke Stryn Kaffebar & Vertshus. Besøket skuffet ikke! Vi ble tatt i mot av en sprudlende ansatt som var meget serviceinnstilt, hyggelig og hjelpsom. Vi gikk for juletallerken med dessert og det er noe av det beste vi har smakt ute noensinne! Det smakte svært tydelig hjemmelaget og var himmelsk godt på smak. Veldig koselig atmosfære, mye særpreg i lokalet. Vi kommer absolutt til å ta turen igjen hit i fremtid.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Vimsen78