Andreas
      10.8 km fra Strynsvatn Camping
      • eDreams
      11.7 km fra Strynsvatn Camping
      Gratis parkering
      Cod with potato gratin and tomato shrimp
        10.7 km fra Strynsvatn Camping
        • Expedia.com
          kr 2 404
        11.2 km fra Strynsvatn Camping
        Gratis parkering
        Birdview of Folven Adventure Camp, and surrounding areas.
        kr 1 636
        Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
        • Booking.com
        13.0 km fra Strynsvatn Camping
        Se flere hoteller i Stryn
        Anmeldt 11. juli 2020

Ingenting å klage på! Fine hytter (rent og pent), fin beliggenhet (kort vei med bil til sentrum), fin utsikt, fine fasiliteter og ekstremt bra service! Anbefales på det sterkeste og vi kommer 100% tilbake ved første anledning.

Takk, 732sigridb
        Anmeldt 29. juni 2020

Vi var en større gruppe med jenter på tur, som campet med telt og lavvo i 3 netter. Dette stedet var helt perfekt for en stor gruppe som oss. Kjempefine sanitæranlegg, supre aktivitetstilbud og utrolig flott beliggenhet. Vi opplevde også vertskapet som veldig hyggelige, feksible og hjelpsomme! Vi vil absoutt anbefale dette stedet og kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2020
        Takk, carinest88
        Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Fin og ren hytte. Hadde egentlig booket en annen hytte men intet problem å få byttet. Noen hytter litt inneklemt men forøvrig veldig bra. Plassen har egen bade- og grillplass for gjestene. Trivelig vertskap.

Dato for oppholdet: juli 2018
        Takk, Kari12015
        Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

En camping med en helt fantastisk beliggenhet blant fjord og fjell. Flott servicehus og hyggelig betjening i resepsjonen. Fint utgangspunkt for turet i fjellet eller fiske. Anbefales på det sterkeste!!

Dato for oppholdet: juli 2018
        Takk, Hildejoh
        Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Bodde fire døgn på ei av "høgstandard" hyttene. Standarden var ikkje høgstandard etter dagens mål, men stod framføre oppgradering. Ok leikeplass for barna. Campingen er sentralt plassert for utflukter i området. Litt stiv pris.

Dato for oppholdet: mars 2018
        Takk, GlaiJuli